سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سامانه الکترونیکی اطلاعات ایرانیان در خوزستان راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت پست ایران:

سامانه الکترونیکی اطلاعات ایرانیان در خوزستان راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: سامانه یک‌پارچه نشانی ایرانیان در استان خوزستان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عصر امروز نشست خبری اصحاب رسانه استان خوزستان با حضور مدیرعامل شرکت پست ایران و مدیرکل پست خوزستان انجام شد.

حسین مهری در این نشست با اشاره به برنامه‌های پست برای توسعه خدمات به هم‌میهنان اظهار داشت: سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان با همکاری سازمان نقشه‌برداری، ثبت احوال و ثبت اسناد برای به‌دست آوردن تعریف استانداردی در کشور فعال شد.

وی افزود: با کمک این سامانه یک بانک اطلاعاتی از مناطق مختلف کشور برای اطلاعات مختلف جمعیتی،جغرافیایی و شهری جمع‌آوری می شود.

مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: همچنین اطلاعات این سامانه می تواند برای طرح آمایش سرزمین مفید باشد و از اطلاعات این سامانه در این طرح استفاده شود.

وی عنوان کرد: بالغ بر یک میلیون و 600 هزار نقطه و مکان در استان و 44 میلیون و 900 هزار مکان در کشور شناسایی شده‌اند که اطلاعات کامل آن ها در این سامانه جمع‌آوری و ثبت می شوند.

مهری اظهار داشت: بالغ بر یک میلیون و 600 هزار نقطه و مکان در استان و 44 میلیون و 900 هزار مکان در کشور شناسایی شده‌اند که اطلاعات کامل آن‌ها در این سامانه جمع‌آوری و ثبت می شوند.

وی افزود: راه‌اندازی این سرویس‌ها می‌تواند زیرساخت‌های ارتباطی و پستی را در کشور توسعه ببخشند و سرعت در این بخش افزایش می‌یابد.

همچنین مدیرعامل شرکت پست ایران از افتتاح سرویس‌های جدید پستی در ابعاد الکترونیکی و فیزیکی که تنوع سرویس در پست کشور را بیشتر خواهند کرد در مهرماه امسال خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد