سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

درگیری ماموران شهرداری اهواز و دستفروشان مرکز شهر

درگیری ماموران شهرداری اهواز و دستفروشان مرکز شهر

اهواز- ایرنا- نایب رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در جریان درگیری روز گذشته نیروهای اجراییات شهرداری اهواز با دستفروشان سه نفر از نیروهای شهرداری مصدوم شدند.

احمد باورساد سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: روز گذشته(دوشنبه) در حین جمع آوری دستفروشان مرکز شهر اهواز در خیابان نادری، بین دستفروشان و نیروهای اجراییات شهرداری اهواز درگیری رخ می دهد و این مساله منجر به درگیری و در نهایت مصدوم شدن سه نفر از نیروهای اجراییات شهرداری اهواز شده است.
وی با اشاره به اینکه ضارب بازداشت و تحویل نیروی انتظامی شده است افزود: دادستان اهواز، شهردار و فرمانده انتظامی اهواز بعد از این حادثه نشستی برگزار کرده و قرار شده که برای پاکسازی هسته مرکز شهر اقدام اساسی صورت گیرد.
باورساد برخورد روزانه با دستفروشان و پاکسازی معابر را از وظایف شهرداری دانست و اظهار کرد: طرح جمع آوری دستفروشان از مرکز شهر قرار بود قبل از عید نوروز انجام شود اما به دلیل خودسوزی یک دستفروش در خرمشهر این طرح به صورت موقتی متوقف شد.
وی با تاکید بر جمع آوری دستفروشان از سطح شهر گفت: البته نظر شورای اسلامی شهر اهواز این است که دستفروشان ساماندهی شوند و محل مناسبی در هسته مرکزی شهر برای استقرار آنها تعیین شود.
جمع آوری دستفروشان مرکز شهر اهواز دیروز همزمان با برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر انجام و منجر به درگیری شد این در حالی بود که برخی اعضای شورای شهر اطلاعی از این واقعه نداشتند که جلسه شورا را علت آن عنوان کردند.
پیگیری خبرنگار ایرنا برای تماس و مصاحبه با سیدخلف موسوی شهردار اهواز و عظیم شمخانی معاون خدمات شهری شهرداری بی نتیجه ماند.
حل مساله دستفروشی در اهواز به دلیل برخوردهای قهری و مقطعی شهرداری و نبود برنامه مناسب برای ساماندهی از سال های پیش تاکنون بی نتیجه مانده است.
7151/6065/6064

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد