سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کارخانجات آرد خوزستان در آستانه ورشکستگی

دبیر انجمن صنفی کارخانجات آرد خوزستان گفت: بی‌توجهی به کارخانجات آرد استان و افزایش چند برابری هزینه‌های تولید آن‌ها، تمام این کارخانجات را به سمت ورشکستگی کشانده است و در آینده نزدیک کل این واحدها یکی یکی از چرخه تولید خارج می‌شوند.

حسنعلی نویدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: شرکت آرد خوزستان به دلیل اینکه بدهی‌هایش بیش از سرمایه‌اش بود، ورشکست شد؛ این شرکت در مرداد و شهریورماه به طور قابل توجهی بدهی بالا آورد به طوری که فقط با 5 درصد ظرفیت کار می‌کرد. 

وی با اشاره به دلیل ورشکستگی این واحدهای تولیدی در استان تصریح کرد: کارخانجات آرد برای جلوگیری از افزایش قیمت نان، تمام هزینه‌ها و مشکلات را تحمل می‌کنند.

نویدی تصریح کرد: در آذرماه سال گذشته با افزایش قیمت نان، قیمت آرد ثابت ماند و کسی به مشکلات تولیدکنندگان آرد توجهی نکرد و به حال خود رها شدند تا امروز که یکی یکی در حال ورشکستگی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 5 کارخانه تولید آرد استان به دلیل منفی بودن تراز مالی به کمیسیون مالیات معرفی شده و مالیات‌های کلانی را باید پرداخت کنند و با وجود همه این هزینه‌ها در قیمت آرد هیچگونه تجدید نظری نمی‌شود و معیار فقط ثابت نگه داشتن قیمت نان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد