سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مدیر جدید روابط عمومی فرمانداری اهواز منصوب شد

فرمانداری
شناسهٔ خبر: 2906653 -
اهواز - با حکم فرماندار کلان‌شهر اهواز، مدیر جدید روابط عمومی فرمانداری اهواز منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز با صدور حکمی، محمدرضا خالقی زاده را به عنوان مدیر روابط عمومی فرمانداری اهواز منصوب کرد و وی از امروز در سمت جدید مشغول به کار بود.

خالقی زاده که یکی از نیروهای مطبوعاتی استان به شمار می‌رود، پیش از تصدی این سمت به عنوان مسئول روابط عمومی شورای شهر اهواز فعالیت می‌کرد و قبل از آن نیز معاون فرهنگی شهرداری آبادان بود.

وی سابقه فعالیت در روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان را نیز در کارنامه دارد به همین دلیل با شیوه کار در روابط عمومی‌های وزارت کشور بیگانه نیست.

خالقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تائید خبر انتصابش به عنوان مدیر روابط عمومی فرمانداری اهواز اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه به صورت رسمی حکم خود را دریافت کردم و فعالیت‌های خود را در فرمانداری آغاز کردم.

وی افزود: افزایش همگرایی و تعامل بین روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌های اهواز، اطلاع‌رسانی به موقع در زمان حوادث و بروز پدیده گردوغبار، ایجاد ارتباط مناسب با رسانه‌ها، انتشار مناسب فعالیت‌های دولت در اهواز و نشر آن برای افکار عمومی و توجه خاص به مطالبات افکار عمومی و انتقال آن به تصمیم گیرندگان از مهم‌ترین اهداف من در سمت جدید است.

خالقی زاده تأکید کرد: سعی می‌کنم در این مدت بتوانم تعامل شایسته‌ای با فعالان رسانه‌ای استان و اهواز به منظور تسهیل در پوشش فعالیت‌ها و رویدادهای اهواز داشته باشم و در این زمینه انتظار دارم دوستان رسانه‌ای همکاری دوسویه‌ای با روابط عمومی فرمانداری اهواز داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد