سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

       

لیگ دسته یک فوتبال کشور
نفتی‌های خوزستان در بن‌بست/ آن می‌بازد و این نمی‌برد

هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی به پایان رسید که نفتی‌های استان خوزستان باز هم به توفیقی در این راه دست نیافتند.

خبرگزاری فارس: نفتی‌های خوزستان در بن‌بست/ آن می‌بازد و این نمی‌برد                

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی به کار خود پایان داد که تغییر خاصی در جدول رده‌بندی مسابقات رخ نداد و جملگی تیم‌ها در جای خود در جا زدند و با کسب تساوی و پیروزی تیم‌های انتهای جدول، توازن و رقابت نزدیکی بین رقبا رخ داده است.

در این بین نفتی‌های آبادان و مسجدسلیمان در حالی که پیش‌بینی می‌شد در این هفته روند رو به رشد خود را آغاز کنند باز هم به توفیقی دست نیافتند.

نفت مسجدسلیمان که برخلاف انتظارها، در این هفته با شکست خانگی از پیکان تهران خود را به قعر و حریف خود را به صدر رساند، باز هم موفق به گل زنی در لیگ دسته یک نشد و همچنان در پنجمین هفته پس از اینکه در حسرت پیروزی ماند و حسرت گل زنی در این آوردگاه را نیز برای خود به ارمغان آورد.

به نظر می‌رسد مشکل مردان دیار نفتون نبود گلزن نیست، بلکه این تیم آرامش لازم و تمرکز کافی برای باز کردن دروازه حریفان را ندارد و بازی‌های گذشته این تیم بر این مورد صحه می‌گذارند.

این تیم موقعیت‌های زیادی را در طول مسابقه از دست می‌دهد که لازم است کادر فنی این تیم بر این مسئله وقت گذاشته و بر روی نقاط ضعف این تیم در خط آتش نفت مسجدسلیمان بیشتر کار کنند.

نفت مسجدسلیمان پس از چهار تساوی در جایی که نیاز شدیدی به برد داشت در خانه به میهمان خود باخت و این موضوع بدون شک در هفته‌های آتی صدای هواداران متعصب این تیم را در خواهد آورد، نفتی‌ها برای خلاصی از این بحران کم‌رنگ و البته محتمل باید هر چه زودتر روند نتیجه‌گیری خود را آغاز کنند.

ادامه این روند می‌تواند مضرات زیادی برای این تیم داشته باشد، چرا که با عدم نتیجه‌گیری اعتماد به نفس بازیکنان رو به افول می‌رود و تا خارج کردن این تیم از یک چالش روحی روانی حاکم بر این مجموعه، امتیازات زیادی را از دست خواهد داد.

اما دیگر تیم نفتی و خوزستانی این رقابت‌ها نفت آبادان بود که در ادامه روند تساوی‌های خود، این بار در تهران میزبان خود را متوقف کرد، این در حالی بود که نفت تا دقایق پایانی این شانس را داشت که پارسه را در خانه خود از پیش روی بردارد.

نفت آبادان در این هفته نیز که با رنگ و بوی برد به میدان رفته بود، اما در پایان موفق نشد بازی را آن‌طور که مورد دلخواه سرمربی تیم است به سود خود در آورد و در پایان نیز نتیجه‌ای بهتر از تساوی برای این تیم رقم نخورد.

البته که این نتیجه برای آبادانی‌ها دور از انتظار نبود چرا که شیوه‌ای که سرمربی پرتغالی این تیم برای نفتی‌ها اتخاذ کرده بر این مهم صحه می‌گذارد.

نفت می‌تواند با دوری از فوتبال کلیشه‌ای و مدرسه فوتبالی مربیان پرتغالی کمی بر نتیجه‌گیری نیز متمرکز شود، در تمام بازی‌های این تیم مشخص بوده که عدم تمایل سرمربی این تیم بر کار هجومی و البته از دست دادن میانه میدان باعث شده تا این تیم برد را با سایر نتایج تغییر دهد.

تفکر فنی حاکم بر تیم نفت آبادان همیشه بر این منوال بوده که ابتدا مهاجمان این تیم که اغلب از سن و سال بالایی نیز برخوردارند به دروازه حریفان نزدیک شده و با آوردن فشار زیاد، دروازه حریف را باز کنند و سپس میانه میدان و نتیجه توسط هافبک‌های این تیم اداره شود، که البته هافبک‌ها در این امر موفق نشان نداده‌اند و بار موجود را بر دوش مدافعان انداخته تا حریف به راحتی بتواند به دروازه نفت نزدیک شود و به گل برسد.

به هر صورت این دو تیم پر هوادار فوتبال خوزستان نیاز به یک تحول جدی در حیطه فنی دارند که باید هر چه زودتر این ضعف‌ها برطرف شود، این آوردگاه به مراتب سخت‌تر از فصول گذشته خواهد بود و هیچ تیمی در انتظار سایر تیم‌ها نخواهد ماند و هر یک برای بالا کشیدن خود تمام تلاش خود را خواهد کرد.

این نوع فوتبال برای نفتی‌های آبادان بیشتر مثال یک فوتبال آموزشی و مدرسه فوتبالی می‌ماند و نه فوتبال نتیجه گرا و مبتنی بر صعود.

تیم نفت مسجدسلیمان نیز بیش از هر چیز در حال حاضر نیاز به آرامش تیمی دارد و البته این تیم در ادامه به تقویت تیمی نیز نیاز خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور روز گذشته پیگیری شد که در این روز نفت آبادان در تهران میهمان پارسه بود و با نتیجه دو بر دو متوقف شد، همچنین نفت مسجدسلیمان در خانه میزان پیکان تهران بود که این بازی را با یک گل از میهمان خود باخت تا حریف خود را به صدر و خود را به قعر جدول برساند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد
عدم دریافت ورودی از تیم‌های حاضر در جشنواره مهر اروند

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: از هیچ یک از تیم‌های شرکت کننده در جشنواره ورزشی مهر اروند مبلغ رودی دریافت نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: عدم دریافت ورودی از تیم‌های حاضر در جشنواره مهر اروند                

پیمان ادیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان از آغاز جشنواره ورزشی مهر اروند خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با برگزاری مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های آبادان کار خود را آغاز کرد.وی ادامه داد: به دلیل اینکه مسابقات فوتبال زمان بیشتری نسبت به سایر رقابت‌ها نیاز دارد، رقابت‌های فوتبال این فستیوال را چند روز پیش از آغاز رسمی جشنواره آغاز کردیم.رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: مسابقات فوتبال جوانان آبادان که در قالب جشنواره مهر اروند دنبال می‌شود، با شرکت 15 تیم از شهر آبادان برگزار خواهد شد.ادیبی عنوان کرد: همچنین مسابقه افتتاحیه این رقابت‌ها نیز با دیدار دو تیم هما و آزاد آبادان برگزار شد که این مسابقه با حساب پنج بر صفر به سود تیم هما خاتمه یافت.وی تاکید کرد: تمام اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان آبادان برای این دوره مسابقات بسیج شده‌اند تا به بهترین نحو ممکن برگزار کننده این دیدارها باشند، همچنین با شرکت پالایش نفت آبادان نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا در صورت نیاز از اماکن ورزشی این ارگان نیز استفاده شود.رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: لازم به ذکر است که از هیچ‌کدام از تیم‌های حاضر در این جشنواره مبلغی به عنوان ورودی دریافت نشده، همچنین به تمامی تیم‌های شرکت‌کننده در جشنواره ورزشی مهر اروند البسه ورزشی تحویل داده شده است.

ادیبی گفت: این تصمیم به این دلیل اتخاذ شده که باشگاه‌های آبادان رغبت بیشتری برای کار در تیم‌های پایه پیدا کنند و به رده‌های پایین‌تر نگاه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین دوره جشنواره ورزشی مهر اروند با شرکت 52 رشته از هفته جاری در آبادان آغاز خواهد شد، این رقابت‌ها در برخی رشته‌ها در سطح شهرستان، و برخی نیز در سطح استان و کشور برگزار می‌شود.

با حکم مدیرعامل باشگاه
«غلامحسین امین فر» سرپرست تیم صنعت نفت آبادان شد

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان از انتصاب «غلامحسین امین فر» به عنوان سرپرست جدید این تیم خبر داد.

خبرگزاری فارس: «غلامحسین امین فر» سرپرست تیم صنعت نفت آبادان شد                

علی عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، ضمن تشکر از زحمات احمد پارو در سمت سرپرست تیم نفت آبادان، اظهار کرد: روز گذشته «غلامحسین امین‌فر» به عنوان سرپرست بر روی نیمکت تیم نفت آبادان نشست و وی به عنوان سرپرست جدید این تیم مشغول به فعالیت خواهد شد.

وی ادامه داد: احمد پارو نیز از این پس به عنوان سرمربی تیم نفت نوین آبادان فعالیت خواهد کرد، وی دارای مدرک مربیگری A آسیا است.مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: «غلامحسین امین‌فر» پیش از این حدود هشت سال به عنوان سرپرست تیم نفت نوین آبادان انجام وظیفه می‌کرد.وی خاطرنشان کرد: همچنین وی سابقه سرپرستی در تیم‌های پایه صنعت نفت را نیز دارا است.

به میزبانی اهواز صورت گرفت
برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ بانوان پیشکسوت خوزستان

مسابقات پینگ‌پنگ بانوان پیشکسوت استان خوزستان با قهرمانی گلنار امانی به کار خود پایان داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ بانوان پیشکسوت خوزستان                

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مسابقات پینگ‌پنگ پیشکسوتان بانوان خوزستان به میزبانی اهواز برگزار شد و با قهرمانی گلناز امانی از ماهشهر همراه بود، ضمن اینکه فرح سیستانی دیگر شرکت‌کننده ماهشهری توانست عنوان پنجمی استان خوزستان را به خود اختصاص دهد.همچنین بدریه کریمی مقام دوم و فریبا اولاد عسکری از آبادان نیز به مقام سوم این رقابت‌های یک روزه در اهواز دست یافتند.در سایر رده‌ها نیز، خانم‌ها، شیدا اسدی از آبادان، شهلا دره اهواز و ساره شهبازفر از آبادان قرار گرفتند.این رقابت‌ها در یک روز به میزبانی شهر اهواز برگزار شد و نفرات برتر نیز مشخص شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد