سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر انتظامی

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان خبر داد
دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در آبادان

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای سیم برق با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در آبادان                

همت علی ترکارانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در پی شکایات متعدد شهروندان و اداره توزیع برق مبنی بر سرقت کابل‌های برق در سطح شهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز، اکیپ ویژه ماموران مبارزه با سرقت کلانتری 18 آبادان، موفق به دستگیری دو سارق سابقه دار در یکی از محله‌های حاشیه شهر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان اضافه کرد: متهمان پس از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی به پنج فقره سرقت سیم برق و یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

به گفته ترکارانی، در این رابطه دو مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف مقادیری سیم برق بریده شده از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: چهار متهم یاد شده به همراه پرونده‌شان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

*کشف چهار فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری سارق

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان در بخش دیگری از سخنان خود از کشف چهار فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری  یک سارق خبر داد.

ترکارانی در ادامه گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 11 شهری آبادان موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو  در حین سرقت شدند.

وی افزود: متهم مذکور پس از انتقال به مقر انتظامی و آغاز تحقیقات مقدماتی به چهار فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان از شهروندان آبادان خواست تا با مجهز کردن خودروی خود به تجهیزات ایمنی و پارک خودرو در محل‌های مطمئن از سرقت داخل خودرو پیشگیری کنند.

*دستگیری باند 3 نفره سارقان منزل

ترکارانی با بیا اینکه یک باند 3 نفره از سارقان منزل در آبادان دستگیر شدند تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت، ماموران کلانتری 11 موفق به شناسایی یک باند سه نفره سرقت منازل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان گفت: اعضای این باند که دارای سوابق متعدد در سرقت و اعتیاد هستند، در اجرای یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی ارجاع داده شدند.

وی در پایان افزود: متهمان یاد شده در تحقیقات مقدماتی به دو فقره سرقت از منزل اعتراف کردند و تحقیقات در مورد سایر جرایم ارتکابی آنان ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد