سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ایذه

با حضور مسئولان شهری و استانی
مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ایذه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ایذه ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ایذه برگزار شد                

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی این شهرستان با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان، امام جمعه ایذه، معاون فرماندار، بخشداران، روسای برخی از ادارات و جمعی از پرسنل نیروی انظامی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه ضمن تقدیر از 30 سال زحمت «مجید طونی» در مجموعه پرسنل نیروی انتظامی و قرائت لوح سپاس بازنشستگی وی، رضا محمدزاده به‌عنوان فرماندهی جدید انتظامی شهرستان ایذه معرفی شد.

فرمانده بازنشسته شده انتظامی ایذه در این جلسه ضمن تجلیل از تمام مردم شهرستان ایذه، مسئولان ادارت، اعضای شورای تامین و همه کسانی که با همکاری خود در جهت حفظ امنیت شهرستان اقدام کردند اظهار کرد: این سمت یک امانت بود که به من رسید و ما نیز در راستای حفظ امنیت، امانت‌داری کردیم.

مجید طونی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که توفیق 30 سال خدمت در این لباس مقدس را داشته‌ام گفت: امیدوارم که مجموعه‌های مختلف شهرستان ایذه با همکاری و حمایت از فرماندهی جدید، زمینه حفظ و افزایش امنیت را فراهم کنند.

معاون فرماندار ایذه نیز در این مراسم اظهار کرد: امنیت ضروری‌ترین نیاز عاطفی و روانی هر فرد و شرط لازم برای توسعه هر جامعه‌ای است و این امنیت با جان‌فشانی نیروهای انتظامی میسر می‌شود.

حسین کیانی با تقدیر و تشکر از زحمات مجید طونی فرمانده بازنشسته انتظامی ایذه افزود: وی با شخصیت خود و ارتباط بسیار خوب با مردم، مسئولان شهرستان، شورای تامین یک خدمتگزار با اخلاص بود.

معاون فرماندار ایذه با بیان اینکه امنیت خوبی در سطح شهرستان داریم خاطرنشان کرد: با وجود این امنیت خوب، باز هم جا برای کار بیشتر وجود دارد و با برنامه‌ریزی می‌شود به این مهم دست یافت.

کیانی با اشاره به اینکه جابه‌جایی‌ها برای افزایش امنیت کشور است گفت: یکی از برجسته‌ترین کارهایی که در دوره خدمت سرهنگ طونی در شهرستان ایذه صورت گرفت، خفه کردن نطفه فتنه بعد وقوع جرایم سنگین مانند قتل در شهرستان بود که با تدابیر خاص از وقوع مشکلات بعد از جرم جلوگیری می‌شد.

وی اضافه کرد: بهبود وضعیت تکریم ارباب رجوع، تغییر کلاس خدمت‌رسانی در سطح شهرستان و حتی تغییر در فضای ظاهری مراکز انتظامی از اقدامات مهم فرمانده بازنشسته نیروی انتظامی ایذه بود و فرماندهی جدید انتظامی شهرستان نیز قطعا با توجه به توانایی‌های بالایی که دارد انتخاب شده و در جهت افزایش سطح خدمات و حل مشکلات احتمالی در سطح منطقه با درایت و مدیریت خود عمل خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد