سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر اروندی

مشاور استاندار خوزستان:
تردد خودروهای اروندی در سراسر استان کماکان آزاد است
اقتصادی  16:7:33 1394/06/09
946-6974-5 کد خبر
مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای اروندی در استان گفت: مردم عزیز استان نگران نباشند و تردد خودروها ی اروندی در سراسر استان کماکان آزاد است و مشکل خاصی هم وجود ندارد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ خوزستان و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری، جمال درویش در این باره اظهارکرد: از روزی که این تصمیم گرفته شد خیلی‌ها باور نمی‌کردند این مساله اجرایی شود. بعد از اجراشدن نیز تعداد زیادی از مردم استان خوزستان از این مزیت بهره‌مند شدند و تاثیر خوبی هم در روحیه و نشاط آنان داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: هرازگاهی شاهد آن هستیم عده‌ای با غرایض شخصی یک موجی راه می‌اندازند و همان‌گونه که خود مردم شاهد بوده‌اند این موج‌ها می‌خوابد.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه قبل از هر تصمیمی زوایای مسایل به خوبی بررسی شده و از نظرات کارشناسان مربوطه نیز استفاده می‌شود، تصریح کرد: موضوع بلامانع بودن تردد خودروهای اروندی  در سراسر استان پس از برگزاری جلسات و بررسی‌های زیادی گرفته شده است.

 

وی اظهارکرد: همانطور که استاندار خوزستان بارها گفته‌اند همواره تلاش شده است در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفاه مردم استان اقدام شود و از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌ها نیز استفادی می‌شود و ما از تصمیماتی که در جهت توسعه و رفاه حال مردم استان گرفته می‌شود ابایی نداریم.

 

درویش تصریح‌کرد: رفاه حال شهروندان و تقویت معیشت آنان از مهم ترین اهداف دولت است و نظام جمهوری اسلامی نیز هدفی جز سعادت و رضایت مردم ندارد.

 

مشاور استاندار خوزستان ادامه‌داد: برخلاف تبلیغات رایج بسیاری از استفاده‌کنندگان خودروهای اروندی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر می‌کنند و تردد آزاد خودروها باعث شده ساکنان این شهرها با خیال آسوده‌تری در استان تردد کرده و باعث افزایش ارتباط این دو شهر با سایر نقاط استان هم شده است.

 

وی گفت: بسیاری از کسانی که از این خودروها استفاده می‌کنند از اقشار مختلف مردم، نخبگان، کارمندان دولت، اساتید دانشگاه، قضات و... است و خطاب کردن مردم مظلوم خوزستان که در جنگ تحمیلی متحمل آسیب‌های زیادی شده و آواره‌گی‌های زیادی نیز کشیده‌اند و با شرایط سخت آب و هوایی و مشکلات محیط زیستی نیز مواجه اند با الفاظ ناشایست در شان رسانه‌ها و برخی مسؤولان  نیست.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان خاطرنشان‌کرد: این‌گونه رفتارها جز این‌که اعتبار این رسانه‌ها را نزد مردم از بین خواهد برد هیچ سودی نخواهد داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد