سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

توضیحات موسوی درباره امضای نمایندگان خوزستان پای طرح افزایش قیمت برق!

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد مجلس با کاهش قیمت برق در خوزستان مخالفت کند، گفت: نمی​توان صرفا به دلیل ملی فکر کردن، مصلحت مردم و زندگی با شرایط سخت مانند گرمای هوا را در نظر نگرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، سید شکرخدا موسوی در جمع خبرنگاران در خصوص امضای نمایندگان استان برای افزایش نرخ قیمت برق مصرفی و با وجود گرمای شدید هوا اظهار کرد: این طرح تحت عنوان طرح حمایت از صنعت برق کشور بوده که من آن را امضاء نکرده​ام و از استان سه نماینده آن را امضاء کردند.

وی در خصوص طرح حمایت از صنعت برق کشور پیشنهاد شده از سوی نمایندگان مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس در خصوص ساماندهی و حمایت از صنعت برق طرحی را ارایه کردند تا همان‌طور که از صنعت نفت حمایت می​شود، از صنعت برق نیز حمایت شود اما تاکنون این طرح به تصویب نرسیده و نمایندگانی که آن را امضا کردند احتمالا از محتوای آن اطلاع ندارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان این که طرح حمایت از صنعت برق هنوز تصویب نشده است، تصریح کرد: این طرح تنها افزایش قیمت حامل انرژی را شامل نمی​شود و این اطمینان را می​دهم که با تمام تلاش خود، نرخ قیمت برق در خوزستان حتی ریالی هم افزایش پیدا نکند.

موسوی خاطرنشان کرد: ما به دنبال کاهش قیمت حامل​های انرژی و برق به ویژه در استان​های جنوبی هستیم. در طرح حمایت از صنعت برق کشور افزایش نرخ برق آمده که ما آن را تأیید نمی​کنیم و قطعا در مجلس رأی نخواهد آورد.

وی در پاسخ به سؤالی که چرا مجلس با طرح​های پیشنهادی نمایندگان خوزستان مخالفت می​کند، اظهار کرد: قطعا این طور نیست اما در مجلس تعدادی نماینده وجود دارد که به طرح​ها از نگاه ملی و اقتصادی نگاه می​کنند و این نمایندگان در صورت اینکه طرح‌های پیشنهادی با بار مالی کم اما محل نامشخصی داشته باشد، مخالفت می‌کنند که شاید این نوع تصمیم‌گیری‌ها درست و قانونی باشد اما فضای عمومی مجلس با این نوع تفکر یعنی نگاه ملی و اقتصادی به طرحها مخالف است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد