سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان

در دسته 56 کیلوگرم
وزنه‌بردار نفت مسجدسلیمان ملی‌پوش شد

«علی صالحی‌پور» وزنه‌بردار نوجوان تیم نفت مسجدسلیمان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

خبرگزاری فارس: وزنه‌بردار نفت مسجدسلیمان ملی‌پوش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، «علی صالحی‌پور» وزنه‌بردار نوجوان تیم نفت مسجدسلیمان که در دسته 56 کیلوگرم وزنه می‌زند با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور یادواره شهدای غواص، موفق به جلب نظر مربیان تیم ملی شده و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

این وزنه بردار نوجوان تیم نفت مسجدسلیمان که پرورش یافته مکتب جهان پهلوان «بهمن مطلق» است و زیر نظر مربیانی همچون مهران مطلق و افشین صالحی‌پور رشد یافته در مسابقات مذکور به تنهایی موفق به کسب سه مدال طلای یکضرب و دو ضرب شد تا تنها طلا آور تیم منتخب خوزستان در این مسابقات باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رشته وزنه برداری که یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار در کشورمان است در سال‌های اخیر با رویکرد و نگاه ورزشی مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و انجام سرمایه گذاری‌هایی از قبیل احداث سالن اختصاصی و تهیه اقلام تمرینی استاندارد و روزآمد در این شهر طرفداران بسیاری پیدا کرده و نوجوانان و جوانان بسیاری برای فعالیت‌های ورزشی این رشته و این تیم را انتخاب کرده‌اند.

تیم وزنه برداری نفت مسجدسلیمان با کسب مدال‌ها و مقام‌های ارزنده قهرمانی توسط پولادمردانش در رقابت‌های استانی و کشوری رفته رفته خود را به‌عنوان یکی از قطب‌های وزنه برداری کشور مطرح کرده تا نقطه اتکایی برای دست اندرکاران تیم ملی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد