سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش دو حادثه

واژگونی تانکر حامل سوخت و کامیون حامل دارو در جاده شوش ـ اهواز

واژگونی تانکر عراقی حامل سوخت و یک‌دستگاه کامیون حمل دارو در جاده سراسری شوش ـ اهواز موجب کندی تردد و ایجاد ترافیک در این جاده ترانزیتی شد.

خبرگزاری فارس: واژگونی تانکر حامل سوخت و کامیون حامل دارو در جاده شوش ـ اهواز                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیش از ظهر امروز واژگونی تانکر عراقی حامل سوخت و یک‌ دستگاه کامیون حمل دارو در جاده سراسری شوش ـ اهواز موجب کندی تردد و ایجاد ترافیک در این جاده ترانزیتی شد.این حادثه در میدان شهدای ابوذر در محدوده ورودی شهر شوش اتفاق افتاد که طی آن یک دستگاه وانت بار متعلق به دستفروشان مستقر در میدان شهدای ابوذر شوش نیز آسیب دید.رضا معمارزاده رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی 115 شوش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این حادثه راننده کامیون حامل دارو و وانت بار حاشیه جاده مصدوم شده که به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

واژگونی تانکر عراقی حامل مواد نفتی در این حادثه موجب جاری شدن نفت در زمین‌های کشاورزی محل حادثه شده که میزان خسارت وارده از سوی مدیریت جهادکشاورزی شوش در دست بررسی است.

پس از 24 ساعت تلاش
آتش‌سوزی جنگل‌های بخش الوار گرمسیری اندیمشک مهار شد

فرماندار اندیمشک گفت: آ‌تش‌سوزی جنگل‌های بخش الوار گرمسیری اندیمشک پس از 24 ساعت تلاش مهار شد.

خبرگزاری فارس: آتش‌سوزی جنگل‌های بخش الوار گرمسیری اندیمشک مهار شد                

حمیدرضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: آتش‌سوزی جنگل‌های ریت‌کوه در منطقه جوروند بخش الوار گرمسیری که از اوایل بامداد شنبه آغاز شده بود صبح امروز با تلاش نیروهای امدادی به طور کامل خاموش شد.

وی افزود: در پی وقوع این آتش‌سوزی با وجود سخت گذر و کوهستانی بودن منطقه تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی شهرستان اندیمشک برای مهار آتش و جلوگیری از گسترش آن در جنگل‌های منطقه بسیج شده و ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز در بخش الوار گرمسیری تشکیل شد.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه این آتش سوزی با استفاده از امکانات موجود در شهرستان خاموش شده است، تصریح کرد: علت وقوع این آتش سوزی و وسعت منطقه همچنین گونه‌های درختی آسیب دیده در این آتش‌سوزی در دست بررسی است و پس از بررسی دقیق میزان خسارت اطلاع رسانی خواهد شد.

گودرزی یادآور شد: در این شهرستان بیش از 80 هزار هکتار جنگل وجود دارد که نیاز است برای مقابله با این گونه حوادث غیرمترقبه امکانات و تجهیزات لازم در اختیار مدیریت شهرستان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بخش الوار گرمسیری اندیمشک دارای 187 روستا و حدود 25 هزار نفر جمعیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد