سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

سرکردگان باند ایجاد نا امنی شهرستان های جنوب خوزستان در آبادان به دام پلیس افتادند

آبادان-ایرنا-سرکردگان و اعضای اصلی باند ایجاد نا امنی و زورگیری شهرستان های جنوب استان خوزستان، با تلاش و پیگیری نیروهای انتظامی و امنیتی، در شهر آبادان به دام پلیس افتادند.

رئیس شورای تامین شهرستان آبادان شامگاه سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با تجلیل از تلاش و پیگیری نیروی انتظامی شهرستان به ویژه پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری عاملان نا امنی در شهرستان های جنوب خوزستان، گفت:اعضای این باند با ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، نسبت به زورگیری و بروز نا امنی اقدام می کردند.
عزیزالله شهبازی با بیان اینکه اعضای این باند طی ماه ها گذشته در شهرهای خرمشهر، بندر امام و ماهشهر ایجاد نا امنی می کردند، گفت:شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.
معاون استاندار خوزستان ادامه داد:در خصوص این پرونده تاکنون، چهار متهم شامل دو عامل اصلی باند با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شده اند و بازجویی از دستگیرشدگان و بررسی پرونده نیز در دست انجام است.فرماندار ویژه آبادان در ادامه سخنانش از تامین امنیت پایدار در جامعه به ویژه ایجاد حس امنیت برای شهروندان به عنوان رکن اصلی زندگی یاد کرد و گفت:نظام جمهوری اسلامی و دولت نیز با قدرت در برابر عوامل بروز نا امنی می ایستد.
شهبازی در پایان سخنانش همچنین با تجلیل از همکاری و تعامل بین بخشی اعضای شورای تامین شهرستان به ویژه نیروی انتظامی، گفت:پرونده دستگیر شدگان پس از بررسی بیشتر برای صدور حکم در اختیار دستگاه قضایی قرار می گیرد.رئیس شورای تامین آبادان از دستگاه قضایی خواست با صدور رای قانونی برای این پرونده، اسباب آسایش و امنیت شهروندان را بیش از پیش فراهم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد