سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر تاسف بار از اندیمشک

از صبح امروز
آتش‌ 4 نقطه از جنگل‌های بلوط بخش الوار گرمسیری اندیمشک را فرا گرفت

معاون فرماندار اندیمشک گفت: از صبح امروز چهار نقطه از جنگل‌های بلوط بخش الوار گرمسیری این شهرستان دچار آتش‌سوزی شده است.

خبرگزاری فارس: آتش‌ 4 نقطه از جنگل‌های بلوط بخش الوار گرمسیری اندیمشک را فرا گرفت                

امیرحمزه‌بزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: از اوایل صبح امروز چهار نقطه از منطقه کوهستانی و جنگلی جوروند از توابع بخش الوار گرمسیری این شهرستان دچار آتش‌سوزی شده و در آتش می‌سوزد.

وی افزود: به گفته اهالی منطقه، این آتش‌سوزی شدید بوده و تلاش اهالی برای خاموش کردن تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

معاون فرماندار اندیمشک با بیان این که هنوز علت این حادثه مشخص نشده است، تصریح کرد: نیروهای کمکی به منطقه اعزام شده‌ اما به علت کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه تاکنون موفق نشده‌اند که به منطقه وقوع حادثه برسند.

بزرگی متذکر شد: با مدیرکل مدیریت بحران استانداری و همچنین هلال احمر استان در این خصوص صحبت شده و منتظر کمک از مرکز استان برای خاموش کردن آتش هستیم.

وی با بیان این که میزان دقیق آتش سوزی هنوز مشخص نشده است، تصریح کرد: نبود وسایل اطفای حریق و کمبود امکانات و تجهیزات از مهمترین مشکلات شهرستان برای مقابله با آتش سوزی جنگل‌ها است.

معاون فرماندار اندیمشک در پایان بیان کرد: امیدورایم که مسئولان استان به رفع نیازهای زیست محیطی این منطقه با توجه به اقلیم خاص این منطقه و بهره‌مندی بخش الوار گرمسیری اندیمشک از نقاط کوهستانی و صعب‌العبور گسترده توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در یک سال گذشته تاکنون بیش از یک‌هزار هکتار از جنگل‌های منطقه الوار گرمسیری از توابع اندیمشک به علت آتش‌سوزی و عوامل انسانی و طبیعی در آتش سوخته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد