سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسفباراز شادگان

رئیس جهاد کشاورزی شادگان در گفت‌وگو با تسنیم:

۲ هزار نخل شادگان در آتش بی‌توجهی مسئولان سوخت

خبرگزاری تسنیم: رئیس جهاد کشاورزی شادگان گفت: ۲۰۰۰ نخل شادگان با عدم توجه سازمان آب و برق خوزستان به هشدارهای کمبود شدید آب و امتناع از گشایش سدها جهت آبیاری مزارع طعمه حریق شدند.

حمید مطرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: روز گذشته 2000 نخل شهرستان شادگان در آتش سوختند که این امر با توجه به عدم همکاری سازمان آب و برق استان خوزستان جهت آبیاری مزارع شادگان دور از انتظار نبود.

وی گفت: مرتبا به سازمان آب و برق خوزستان و دیگر مسئولان استانی درباره کمبود آب و خطر نابودی محصولات کشاورزی شهرستان شادگان هشدار داده بودیم اما متاسفانه کوچکترین توجهی به این امر نشد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شادگان تصریح کرد: رئیس سازمان آب و برق خوزستان اکنون پس از خسارت شدید به بخش کشاورزی شهرستان شادگان چگونه جواب اجهاف خود را در حق کشاورزان شادگان خواهد داد؟

وی عنوان کرد: پس از این فاجعه هیچ‌گونه طرح حمایت از کشاورزان مطرح نیست و بیمه آنها تنها مربوط به شاخ و برگ است و هیچ‌گونه خسارتی جهت آتش‌سوزی پرداخت نخواهد شد.

مطرودی اظهار داشت: بیش از 400 میلیون تومان کشاورزان شهرستان شادگان با وقوع این آتش‌سوزی خسارت دیدند.

وی افزود: بیش از این کشاورزان شهرستان شادگان توان تحمل بی‌آبی و خسارت را ندارند و باید هرچه سریع‌تر مسئولان استان چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته گذشته تسنیم گزارش مبسوطی درباره درخطر بودن نخلستان‌های خوزستان به عنوان نماد مقاومت استان خوزستان منتشر کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد