سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

بختیاری​زاده: استقلال اهواز در لیگ بماند از اهواز تا مشهد را پیاده می​روم
ورزشی  10:17:25 1394/04/31
944-24681-5 کد خبر

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: نذر کرده​ام اگر در لیگ برتر بمانیم از اهواز تا مشهد را پیاده بروم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، سیاوش بختیاری​زاده در حاشیه تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال اهواز اظهار کرد: تیم ما در حال از دست دادن زمان است و فکر نمی​کنم زمان چندانی تا شروع لیگ باقی باشد، به همین دلیل بیشتر قصد دارم روی تیم تمرکز داشته باشم و کمتر با رسانه​ها در ارتباط باشم و جا دارد از همه رسانه​های استان و کشور بابت عدم مصاحبه‌ام عذرخواهی کنم. به هر حال مردم دوست دارند از اخبار تیم​شان مطلع باشند اما امیدوارم در این چند روز قبل از شروع لیگ هم به من فرصت دهند تا به همین شکل ادامه دهیم و بتوانیم در حد نام و محبوبیت استقلال اهواز و استان خوزستان در لیگ ظاهر شویم. وی درخصوص فعالیت استقلال اهواز در فصل نقل و انتقالات، گفت: با سیدصالحی قرارداد بستیم و او قرار است برود و با خانواده​اش به اهواز برگردد و سپس در تمرینات تیم ما شرکت کند. سالاری هم کارش با ما تمام شده و قرارداد بسته شده است. همچنین با طالب ریکانی، بهادر عبدی و حکیم نصاری به توافق رسیده​ایم و ان​شاءالله از امروز در تمرینات ما شرکت خواهند کرد.

بختیاری​زاده با بیان این‌که تیم ما از هیچ تشکیل شده است، عنوان کرد: من باید تیمم را با این شرایط به تبریز ببرم و مقابل تراکتورسازی تبریز که 80 هزار هوادار دارد، فوتبال بازی کند و همچنین مقابل نفت که در آسیا بازی می​کند، مقابله کند. من نذر کرده​ام اگر در لیگ باقی بمانیم، از اهواز تا مشهد را پیاده بروم. تیمی که در هشت روز می​خواهد بسته شود و در لیگ شرکت کند، مطمئنا نتیجه قابل قبولی را کسب نمی​کند. در حال حاضر رقیب​های ما از ترکیه برگشته​اند و چندین اردو و بازی دوستانه داشته​اند ولی ما هنوز نتوانسته‌ایم تمرینات​مان را به خوبی دنبال کنیم و در این شرایط شرجی و گرمای شدید اهواز در حال تمرین هستیم. باز هم می​گویم اگر تیم​مان رده سیزدهم را به دست بیاورد، از اهواز تا مشهد را پیاده می​روم.

وی اضافه کرد: حریفان تدارکاتی ما همین بازیکنانی هستند که می​آیند و تست می​دهند. ما هر روز با این بازیکنان مسابقه می​دهیم تا بتوانیم تیم​مان را آماده کنیم. از امشب تا روز بازی با صبا ما در تهران اردو می​زنیم و روز یکشنبه یک بازی دوستانه با عقاب تهران برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم استقلال اهواز در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگار ایسنا و احتمال ممنوعیت این تیم از حضور در لیگ برتر به دلیل بدهی​های مالیاتی، گفت: با وجود آقای ملکی و حمایت استاندار خوزستان و همچنین آقای طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان، تمام تماشاگران و علاقه‌مندان به این تیم ذهن​شان را از این مساله پاک کنند چرا که هیچ مشکلی برای استقلال پیش نخواهد آمد.

وی درباره کنار رفتن محمود یاوری از سمت مدیریت فنی این تیم، اظهار کرد: قبل از این‌که من به این تیم بیایم صحبت​هایی بین یاوری و ملکی شده بود و طی صحبت​هایی که بین خودشان وجود داشت و قول و قرارهایی که با هم داشتند، آقای یاوری اهواز را ترک کرد و حاضر به همکاری با استقلال اهواز نشد؛ من هم ترجیح می‌دهم دیگر وارد این مساله نشوم. 

بختیاری​زاده در خصوص جدایی​اش از نفت مسجدسلیمان در حالی که با مسوولان این تیم برای هدایت آن به توافق رسیده بود و حتی در تمرینات تیم نیز حضور یافته بود، گفت: آقای نظری، مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب، در این زمینه مصاحبه‌هایی را انجام داده بود که من همه صحبت​های او را خواندم و می​دانم او از این بابت ناراحت شده است و البته من هم در این باره حرف​های زیادی دارم ولی به واسطه مشکلات استقلال، این روزها باید همه حواسم به این تیم باشد و پاسخ آقای نظری را هم پس از به آرامش رسیدن استقلال می‌دهم.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت آبادان به استقلال اهواز پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، ریکانی که فصل گذشته در تیم دسته یکی نفت آبادان حضور داشت، پس از توافق با مسوولان باشگاه استقلال اهواز، در فصل پانزدهم لیگ برتر، این تیم را همراهی خواهد کرد.

رکاب​زنان خوزستانی فردا (پنجشنبه) در مسابقات انتخابی استان جهت شرکت در لیگ​های کشوری، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. خضیر حیاتی، دبیر هیات دوچرخه​سواری استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: برای این مسابقات که در ماده تایم‌تریل انفرادی و به مسافت 20 کیلومتر انجام خواهد شد، از دوچرخه‌سواران 10 شهرستان دعوت به عمل آورده​ایم و تعداد شرکت​کنندگان را نیز آزاد گذاشته​ایم. وی با بیان این‌که رده سنی دوچرخه​سواران در این مسابقات مختلف است، افزود: پس از پایان مسابقات، از بین نفرات برتر، تیم​های جوانان و بزرگسالان را تشکیل می​دهیم. دبیر هیات دوچرخه​سواری خوزستان با اشاره به زمان و مسیر مسابقه، گفت: این مسابقات فردا از ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد و مسیر مسابقه نیز جاده کمربندی دغاغله به سمت سه​راه اندیمشک است.

رقابت​های قهرمانی پرس‌سینه با لوازم خوزستان برگزار می​شود.

عباس مُلا، نایب‌رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این رقابت​ها دوم مردادماه در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی سالن ملی‌حفاری اهواز برگزار خواهد شد.  وی ادامه داد: بیش از 100 ورزشکار در قالب 12 تا 15 تیم از سراسر استان در این مسابقات شرکت می​کنند و نفرات برتر به عنوان نمایندگان استان به مسابقات باشگاه​های کشور که 28 تا 30 مردادماه در قزوین برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

نایب‌رییس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان در پایان گفت: با توجه به رکوردگیری‌ای که از ورزشکاران استان داشته‌ایم، آن‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارند و به احتمال فراوان در این مسابقات رکوردهای ملی هم جابه‌جا خواهد شد.

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال اهواز یکی از مزیت‌های این تیم را هواداران خون‌گرم آن می‌داند و امیدوار است آن‌ها در بازی‌های خانگی به استقلال اهواز کمک کنند.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عنوان کرد: بعد از سه چهار ماهی که در خدمت استقلال خوزستان بودم و فصل را به پایان بردیم، بعد از آن تماسی با من گرفته نشد و احساس می​کنم حتما برای این تیم خوب کار نکردم که تماس نگرفتند. 

وی با بیان این‌که فصل گذشته و در نیم‌فصلی که در تیم استقلال خوزستان حضور داشت هفت گل و سه پاس گل داشته است، ادامه داد: من هم مثل همه بازیکنان تمام تلاشم را کردم که تیم استقلال خوزستان در لیگ بماند.

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: در مجموع آن‌ها مختار هستند که برای تیم​شان تصمیم بگیرند و همان طور که گفتم از طرف آقای ویسی و باشگاه بعد از پایان فصل با من تماسی برای تمدید قرارداد گرفته نشد و قسمت بود که از این تیم جدا شوم.

وی اظهار کرد: استقلال اهواز، تیم ریشه​دار‏، پرطرفدار و قدیمی اهواز است. با وجود آقای سیاوش بختیاری​زاده که یکی از مربیان و بازیکنان قدیمی و شناخته شده اهواز است، من نیز فکرهای خودم را کردم و مشورت کردم که کنار آقا سیاوش و در خدمت این تیم و مسوولان آن از جمله آقای ملکی باشم که ان​شاءالله بتوانیم تیم خوبی جمع کنیم و از نام استقلال اهواز و مردم خوب خوزستان، دفاع کنیم.

سیدصالحی با بیان این‌که یکی دو پیشنهاد دیگر نیز از تیم​های لیگ برتری داشته است، تصریح کرد: فوتبال من همیشه طوری بوده که برای انتخاب تیم​ها استخاره می​گرفتم کما این‌که قبلا نیز برای بازی در یکی دو باشگاه استخاره گرفتم و خوب نیامد و نرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط استقلال اهواز، آینده این تیم را چطور می​بیند؟ گفت: این تیم دیر خریداری شد و زمان زیادی هدر رفت. امیدوارم طی روزهای باقی​مانده باشگاه بتواند بازیکنان مورد نیاز آقای بختیاری​زاده را جذب کند و بتوانیم رفته رفته به آمادگی برسیم و به امید پروردگار بتوانیم از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم. 

مهاجم کهنه​کار آبی​پوشان اهوازی خاطرنشان‌کرد: یکی از حسن​های تیم استقلال اهواز، هواداران خون‌گرم این تیم هستند که همواره باعث دلگرمی تیم‌اند و ان‌شاءالله به عنوان یار دوازدهم بتوانند کمک شایانی به تیم کنند؛ آن‌ها مخصوصا در بازی​های خانگی بسیار می​توانند به ما کمک کنند. 

وی عنوان کرد: تمام فکر و ذکر من این است که ان​شاءالله بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم و با تلاش اعضای تیم به یاری خدا بتوانیم آن گونه که باید و شاید تمام وجودمان را برای تیم بگذاریم.  سیدصالحی در خصوص پیش​بینی​اش از عملکرد بازی​های استقلال اهواز در هفته​های نخست لیگ، اظهار کرد: همه چیز دست خداوند است. اتحاد و هم​دلی که در بازیکنان وجود خواهد داشت، می​تواند بر همه مشکلات موجود غلبه کند و همه چیز به تمرین بستگی ندارد. درست است که دیر کارمان را شروع کردیم ولی می​توانیم با وفاق، همدلی و تعامل میان بازیکنان، با تمام وجود و احساس بازی کنیم تا ان​شاءالله عقب​ماندگی​های پیش‌فصل را جبران کنیم.

هافبک جدید تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: من دیوانه خوزستان و مردم خوزستانم و می​خواهم به تیم شهرم کمک کنم.

عادل کلاه​کج در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص عقد قراردادش با استقلال اهواز اظهار کرد: ابتدا از آقای فرهاد کاظمی و همچنین آقای مهاجری تشکر می​کنم؛ دوست داشتم با آن‌ها کار کنم ولی نشد. شرایط راه​آهن مشخص نبود اما فرهاد کاظمی خواست که در تمرینات تیم حضور پیدا کنم و همچنین برای حضور در پدیده و تیم آقای مهاجری هم صحبت​هایی با من شد اما چون سه هفته قبل، از استقلال اهواز پیشنهاد داشتم و به این تیم قول داده بودم که به اهواز بیایم و خودم هم دوست داشتم در اهواز باشم و به تیم استقلال کمک کنم، ترجیح دادم به این تیم ملحق شوم. به هر حال شرایط مهیا شد و من هم با این تیم قرارداد امضا کردم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مدت زمان کوتاهی که تا شروع لیگ باقی مانده است، آیا تیمش می‌تواند به شرایط مناسبی تا هفته اول برسد؟ گفت: اگر بگویم شرایط برای​مان سخت نیست، یک دروغ بزرگ گفته​ام؛ شرایط تیم​مان خیلی سخت است و اگر بخواهیم خودمان را با تیم​های دیگر مقایسه کنیم واقعا فاصله زیادی با آن‌ها داریم. تیم​های دیگر اردوهای​شان را به پایان رساندند و به مرز آمادگی نزدیک شده​اند و شرایط‌شان مهیا است ولی ما با این‌که لیگ از هفته دیگر شروع می​شود، هنوز بازیکن تستی به تمرینات​مان می‌آید و واقعا شرایط‌مان سخت است.

هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز اضافه کرد: تیم ما هنوز بازیکنانش را تکمیل نکرده است اما ان​شاءالله وقتی به اردو رفتیم و تیم تکمیل شد، بتوانیم با هم هماهنگ شویم. البته این را هم بگویم که در لیگ برتر ایران فقط چهار پنج تیم هستند که شرایط‌شان از بقیه تیم​ها جدا است. شرایط و شانس دیگر تیم​های لیگ برتر مساوی است. ما می​توانیم در بازی‌های خانگی​مان و همچنین با کمک هواداران، امتیازات لازم را به دست آوریم.

وی ادامه داد: هواداران خیلی می​توانند به ما کمک کنند. در تمرین ما تماشاگران زیادی می​آیند، در حالی که برخی تیم​های لیگ برتر در بازی​های​شان هم اینقدر تماشاگر ندارند. ما با کمک همه مردم خوزستان که واقعا فوتبال را خوب می​فهمند و می​دانند که تیم‌مان کارش را چگونه شروع کرد و چگونه پیش می​رود، می​توانیم موفق عمل کنیم. فقط باید حوصله به خرج دهند و در این صورت شک نکنید که نتیجه می​گیریم.

کلاه​کج با بیان این‌که به برخی از بازیکنان خوزستانی نیز پیشنهاد حضور در استقلال اهواز را دادم، گفت: از آن‌ها خواستم بیایند و به تیم کمک کنند اما آن‌ها به من هم گفتند که تو دیوانه​ای که به استقلال اهواز رفتی و نمی‌دانم بر چه اساسی این حرف را زدند. به هر حال یک طوری به آن‌ها گفتم که بله؛ من دیوانه​ام اما دیوانه خوزستان و مردم خوزستانم و دوست دارم به تیم شهرم کمک کنم. خیلی​ها از شرایط سخت فرار می​کنند اما من آمده​ام که کمک کنم؛ به هر حال نمی​دانم آینده چه می​شود و آن را به دست خدا سپرده‌ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد