سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

هزینه فرکانس کشور عراق را ما پرداخت می کنیم!
کارون پرس: اعتراض شهروندان آبادان و خرمشهر به قیمت قبوض موبایل ها!
  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارون پرس؛ شهروندان آبادان و خرمشهر نسبت به اختلال دائم موبایلی اپراتورهای تلفن همراه ایرانی با رومینگ کشور عراق و افرایش بها در قبوض تلفن همراه شهروندان آبادان و خرمشهری در این شهرستان ها اعتراض دارند.

یک شهروند آبادانی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات زیرساخت های لازم را جهت جلوگیری از تداخل فرکانسی با رومینگ کشور عراق فراهم نکرده است، بیان داشت: با توجه به اینکه شهرهای آبادان و خرمشهر نزدیکی جغرافیایی بیشتری نسبت به دیگر شهرهای مرزی استان با کشور عراق دارند، باید زیر ساخت های مخابراتی لازم جهت جلوگیری از ادامه این تداخل ها را فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه هزینه های مکالمه به دلیل تداخل های مکرر صورت گرفته در آبادان و خرمشهر بسیار زیاد است، بیان داشت: مسئولان مخابرات باید فکر اساسی در این زمینه کنند تا چنین مشکلاتی در این مناطق مرزی به وجود نیاید.

این شهروند آبادانی، خاطر نشان کرد: با وجود اینکه این تداخلات، هزینه های سنگینی را برای مردم منطقه به وجود آورده است، اما شرکت ها و اپراتورهای ایرانی هیچگونه مسئولیتی را تا این لحظه متقبل نشده اند و مردم از جیبشان باید پول این سهل انگاری ها را پرداخت کنند.

وی در پایان گفت: امیداوریم مسئولان مخابرات بدانند در چه شرایطی این مشکلات به وجود آمده تا در روز سوم خرداد و 5 مهر شرمنده این مردم نباشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد