سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار کشوری برای استان

شرکت گاز استان خوزستان موفق به کسب عنوان رتبه یک عالی طرح تکریم ارباب رجوع گردید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان از کسب عنوان رتبه نخست شرکت گاز استان خوزستان در حوزه خدماتی طرح تکریم ارباب رجوع خبر داد.

امید حاجتی ضمن ابراز مراتب سپاس و قدردانی خویش از حسینی نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان و مجموعه خدوم ایشان در کسب این رتبه ارزنده در حوزه طرح تکریم ارباب رجوع افزود: بر اساس نظارتهای انجام شده توسط بازرسین طرح تکریم در سال 1393 و در راستای اجرای مصوبه شورای عالی اداری تحت عنوان ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری ، ،شرکت گاز استان خوزستان توانست با کسب بالا ترین نمره در بین 97 دستگاه اجرایی شرکت های دولتی عنوان رتبه اول عالی را کسب نماید .

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای مدیریت و مجموعه خستگی ناپذیر گاز خوزستان افزود: امید است با تلاش روز افزون شاهد نهادینه شدن فرهنگ مشتری مداری بیش از پیش در دستگاه های خدمات رسان باشیم .
در ادامه نیز حسینی نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان طی پیامی به همین مناسبت گفت: اینجانب به نوبه خود کسب دستاورد شایسته شرکت گاز استان خوزستان در ارزیابی طرح تکریم که نتیجه لطف حق تعالی و تلاش همه سطوح سازمان بوده را به همه همکاران رسمی قراردادی ارکان ثالث و پیمانکاران ارجمند تبریک می گویم . انشاء ا... در سال جاری به همت همه برادران و خواهران گرامی و اعضاءطرح تکریم علاوه برتدوین و جاری سازی روش اجرایی با تکیه برتوانمندی های داخلی آنرا به نقاط قوت تبدیل نماییم . امید است تلاش شما همکاران موجب رضایت حق باشد و در استمرار و بهبود این دستاورد موفق باشید گفتنی است شرکت گاز استان خوزستان در چند سال اخیر عناوین و افتخارات ارزنده ای در سطح استان و کشور را در کارنامه افتخارات خود به ثبت رسانده است .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد