سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز استان

"یک‌سوم آب‌های کشور در خوزستان جاری است"

موسوی: ایجاد محدودیت برای کشاورزی در خوزستان منطقی نیست

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با توجه به اینکه یک سوم آب‌های جاری کشور در خوزستان جاری است، ایجاد محدودیت کشت برای کشاورزان این استان مفهوم ندارد.

                            

سید شکرخدا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با انتقاد از ایجاد محدودیت‌های کشت برای کشاورزان خوزستانی اظهار داشت: وقتی یک سوم آب‌های جاری کشور در خوزستان وجود دارد، ایجاد محدودیت کشت برای کشاورزان این استان معنی ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی گمان می‌کنند اوضاع کشاورزی در استان بسیار ایده آل است و کشاورزان نیازی به آب ندارند و این تصور غلط متاسفانه در جامعه وجود دارد.نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر مشکلات کمبود آب سبب کاهش عملکرد و کیفیت محصولات کشاورزی خوزستان شده و باید این اوضاع در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

وی درباره مشکلات کمبود آب کشت کشاورزان خوزستان گفت: بخشی از این مشکل مربوط به خشکسالی و کمبود بارش‌ها است ولی بخش قابل توجه آن مربوط به ناهماهنگی و بعضا کارشکنی سازمان آب و برق استان خوزستان است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تمام مسئولان استان خوزستان خواست تا با هماهنگی و اتحاد با مشکلات کمبود آب و حل مسائل کشاورزان استان خوزستان اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد