سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ماهشهر

فرماندار ماهشهر به تسنیم خبر داد

آمادگی آلمانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در پتروشیمی و شیلات بندر ماهشهر‌

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ماهشهر گفت: هیئت بزرگی از سرمایه‌گذاران کشور آلمان جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف پتروشیمی، عمرانی و شیلات به ماهشهر سفر کردند.

منصور قمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: هیئت بلندپایه سرمایه‌گذاری کشور آلمان برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف پتروشیمی، شیلات و بنادر به بندر ماهشهر سفر کردند.

وی افزود: هیئت سرمایه گذار آلمانی تقاضای احداث بادگیر در بندر ماهشهر را داشتند که بلافاصله زمینی به مساحت 200 هکتار به وسیله فرمانداری بند ماهشهر جهت اجرای این پروژه فراهم شد.

فرماندار ماهشهر گفت: بندر ماهشهر با وجود 21 شرکت پتروشیمی، 2 منطقه ویژه اقتصادی، اداره‌کل بنادر خوزستان و دارا بودن بندر بزرگ امام خمینی(ره) آمادگی خود را جهت پذیرش سرمایه گذاران داخلی و خارجی اعلام می‌کند.

وی عنوان کرد: هیئت آلمانی پس از ایجاد شرایط لازم جهت سرمایه گذاری در بندر ماهشهر از سوی فرمانداری این بندر تقاضا سرمایه گذاری در بخش‌های دیگر نظیر پتروشیمی،بنادر و شیلات را از ما کرد که این تقاضا مورد پذیرش فرمانداری ماهشهر قرار گرفت.

قمر اظهار داشت: فرمانداری ماهشهر آماده حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این بندر اقتصادی است و شرایط ایجاد یک سرمایه گذاری مطمئن از صفر تا صد را بر عهده دارد.

وی افزود: کمیته سرمایه گذاری متشکل از فرمانداری، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ماهشهر و اداره کل بنادر استان خوزستان و همچنین ادارات بازرگانی، شیلات و پتروشیمی تشکیل شده است.

فرماندار ماهشهر افزود: تمهیدات و طرح‌های حمایتی ویژه در امور صنایع و خرد توسط فرمانداری ماهشهر فراهم شده و به زودی شاهد قطب اقتصادی استان خوزستان در بندر بزرگ ماهشهر خواهیم بود.

وی عنوان کرد: هیئت آلمانی یک نماینده تام الاختیار اقتصادی در بندر ماهشهر قرار داده، و مقرر شد هیئت آلمانی با سرمایه گذاران بیشتری در بخش‌های مهم دیگر مجددا به زودی به بندر ماهشهر سفر کنند.

فرماندار ماهشهر در پایان از تمایل زیاد هیئت آلمانی و دیگر سرمایه گذاران اروپایی در بخش‌های مختلف اقتصادی در بندر ماهشهر خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد