سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تصاویر زیبا از جشن توافق هسته‌ای ملت ایران

 همزمان با تهران، مردم دیگر استان ها و شهرستان های کشور، به دنبال اعلام به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و اذعان جهانیان به حقوق هسته ای ایرانیان، شامگاه سه شنبه پس از افطار با حضور در خیابان ها به شادمانی پرداختند.

براساس این گزارش برخی از حاضران در این مراسم سرود یار دبستانی را یک‌صدا با همدیگر می‌خواندند و شعارهایی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای سر می‌دادند.

 
به گزارش ایسنا، از جمله شعارهای مطرح شده در این مراسم«سفیر صلح ایران،‌ تشکر تشکر»، «روحانی زنده باد، هاشمی پاینده باد»، «ظریف متشکریم»، «روحانی متشکریم» و ... بود.

 
در دست برخی از مردم نیز تصاویری از محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان و همچنین حسن روحانی رییس جمهور به چشم می‌خورد.

 
برخی از شرکت کنندگان در این مراسم نیز پرچم‌ سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند.  در جریان شادی مردم از توافق حاصل شده رانندگان برخی از خودروها نیز با به صدا درآوردن بوق اتومبیل‌های خود به نوعی در این شادی شریک بودند. حضور مردم در خیابان‌ها باعث ترافیک سنگین در برخی از خیابان‌های اصلی شده، به نحوی که حرکت خودروها در این مسیرها به کندی انجام می‌شود.

 
در جریان این مراسم ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی نیز برای ایجاد نظم و تسهیل در رفت‌وآمد مردم حضور داشتند.

 

 

 

تصاویر ورود ظریف و تیم مذاکره‌کننده به تهران

 

محمدجواد ظریف وزیرخارجه به همراه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان ساعتی قبل وارد تهران شدند.

 
ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌ای در هنگام ورود به پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد مورد استقبال تعدای از مسئولان از جمله بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، هاشمی استاندار تهران، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس‌جمهور، تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله منصور حقیقت‌پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و احمد دستغیب عضو کمیسیون امنیت ملی و تعدای از مقامات دستگاه دیپلماسی قرار گرفتند.

 
در این مراسم استقبال خانواده تعدادی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ازجمله همسر ظریف و ...حضور داشتند. همچنین خانواده تعدادی از شهدای هسته‌ای نیز برای مراسم استقبال از ظریف آمده بودند.

 
ظریف شب گذشته بعد از ترک وین وارد مشهد مقدس شد و در مسیر فرودگاه تا حرم رضوی مورد استقبال مردم قرار گرفت. عکس های برنا قاسمی عکاس ایسنا و حسین اسماعیلی عکاس مهر از ورود مذاکره کنندگان به تهران را در زیر می بینید.

 
S A L I J O O N

 
S A L I J O O N

 
ظریف و تیم مذاکره‌کننده وارد تهران شدند

 
S A L I J O O N

 
S A L I J O O N

 
S A L I J O O N

 
ظریف و تیم مذاکره‌کننده وارد تهران شدند

 
S A L I J O O N

 
S A L I J O O N

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد