سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از استاندار خوزستان

مقتدایی با تبریک کسب موفقیت در توافق هسته​ای: هنوز اول راه هستیم
سیاسی  20:51:17 1394/04/23
944-2273-5 کد خبر
خبر آرشیوی

استاندار خوزستان کسب موفقیت در توافق هسته​ای جمهوری اسلامی ایران را به مردم، دولت و مقام معظم رهبری تبریک گفت و افزود: دیدار امروز ما از مزار شهدا به​خاطر این است که همه بدانند کسانی که وارث شهدا هستند و مسوولیت دارند، همواره ادامه دهنده راه و آرمان​های شهدا، اسلام ناب محمدی و تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالحسن مقتدایی در حاشیه تجدید میثاق و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در جمع خبرنگاران عنوان​کرد: موفقیت هسته​ای جمهوری اسلامی ایران نشان داد که با تکیه بر اصول اعتقادی اسلام می​توانیم با همه دنیا تعامل داشته باشیم.

 

وی افزود: در این مذاکرات نفس​گیر توانستیم با رعایت حقوق هسته​ای ملت بزرگ ایران، اهداف نظام  را به نتیجه برسانیم و در عین حال به دنیا ثابت کنیم که ایران همواره اهل مذاکره و گفت و گو است.

 

استاندار خوزستان بیان​کرد: به لطف خدا و با پشتوانه مقام معظم رهبری، کسانی که در داخل با اظهارات غیرمنطقی خواستند فضای داخل را آلوده کنند، سرجایشان نشانده شدند.

 

مقتدایی گفت: این موفقیت نشان داد که اگر پیوند و انسجام داخلی بین نظام و مردم مستحکم باشد همیشه توفیقات حاصل خواهد شد.

 

وی خاطرنشان​کرد: هنوز اول راه هستیم و امیدواریم که با تعقل و تعامل بشود فضا را به گونه​ای هدایت کرد که موفقیت​های بیشتری به توفیقات نظام افزوده شود.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا استاندار خوزستان به همراه جمعی از مدیران استان با حضور بر مزار شهدا جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرمین در اهواز و ادای احترام به آن​ها و قرائت فاتحه، کسب موفقیت هسته​ای ملت ایران را تبریک گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد