سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر فرهنگی از شوشتر

رئیس اداره ارشاد شوشتر تاکید کرد
لزوم معرفی مفاخر و آثار باستانی شوشتر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: سایت‌ها و نشریات باید در جهت شناساندن شخصیت‌های بزرگ و مفاخر شوشتر بیشتر تلاش کنند و خبرنگاران شرایط را طوری فراهم کنند که این آثار باستانی به مردم معرفی شود.

خبرگزاری فارس: لزوم معرفی مفاخر و آثار باستانی شوشتر                

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، جلسه هم‌اندیشی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با خبرنگاران و اصحاب رسانه، به‌منظور هم‌اندیشی و ارائه راهکارها در محل اداره ارشاد برگزار شد.

در این نشست که جمعی از خبرنگاران سایت‌ها و نشریات ملی و محلی و سایر اصحاب رسانه حضور داشتند، علی بهرامی رئیس اداره ارشاد اسلامی شوشتر ضمن خیرمقدم به خبرنگاران، سخنانی را درخصوص ارائه راهکارها به خبرنگاران عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه خبرنگاران در انعکاس اخبار تلاش‌ زیادی می‌کنند، اما باید توجه داشته باشند فضای رسانه‌ها را همیشه مطلوب نگه دارند و با انعکاس برخی اخبار و تبلیغات سوء، فضای رسانه‌ها را آلوده نکنند.

وی افزود: همچنین در انعکاس اخبار نباید احساساتی برخورد شود، در واقع باید در دولت تدبیر و امید به مردم انگیزه و امید داد و روحیه آنها را بالا برد.

بهرامی با اشاره به شخصیت‌های بزرگ و مفاخر شوشتر تأکید کرد: سایت‌ها و نشریات باید در جهت شناساندن شخصیت‌های بزرگ و مفاخر شوشتر بیشتر تلاش کنند، همچنین با توجه به اینکه شوشتر دارای آثار باستانی فراوانی است، خبرنگاران باید شرایط را در سایت‌ها و نشریات طوری فراهم کنند که این آثار باستانی به مردم معرفی شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در ادامه با اشاره به تبلیغات انتخاباتی در رسانه‌ها افزود: تبلیغات باید در چارچوب قوانین باشد و خبرنگاران نباید به تخریب شخصیت مسئولان و کاندیدای انتخابات بپردازند.

وی در پایان بیان کرد: در اسلام تخریب پذیرفته نیست و باید افراد را همانگونه که هستند به مردم شناساند و همچنین در این زمینه بزرگنمایی سوء انجام نشود، چرا که یک خبرنگار باید با مردم صادق باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد