سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

استاندار خوزستان:
مدیران به جای موضع‌گیری وظایف خود را انجام دهند / کاهش 140میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی خوزستان

استاندار خوزستان گفت: مدیران بهتر است به جای موضع‌گیری کارها و وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

خبرگزاری فارس: مدیران به جای موضع‌گیری وظایف خود را انجام دهند / کاهش 140میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی خوزستان                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید با تاکید بر همکاری بانک‌ها و ادارات دولتی با متقاضیان اظهار کرد: مشکلات متقاضیان و تولید کنندگان باید با رعایت قوانین و مقررات برطرف شود.

وی در ادامه افزود: هدف از جلسه ستاد تسهیل، رفع مشکلات تولید کنندگان به ویژه کسانی که با دستگاه دولتی و بانک‌ها به مشکل بر خورده‌اند، است.

استاندار خوزستان با اشاره به رونق صادرات از مرز شلمچه با وجود ناامنی موجود در کشور عراق تصریح کرد: صادرات ششصد میلیون دلاری از مرز زمینی شلمچه به کشور آشوب زده عراق در یک‌سال گذشته به مرز یک میلیارد و یک‌صد میلیون دلار رسیده است.

مقتدایی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش جدی تشریفات اداری تصریح کرد: اگر مسئولان استان می‌خواهند فقط به بندها و تبصره‌های قانونی تکیه کنند اصلاً بهتر است دور هم جمع نشده و جلسه‌ای برگزار نکنند چرا که باید از ظرفیت و توانمندی‌های مدیریتی استانی نیز بهره مند شوند. اگر بخواهیم به این شکل کار کنیم به هیچ نتیجه و پیشرفتی دست پیدا نمی‌کنیم.

مقتدایی ادامه داد: در سال جاری بیش از 140میلیارد تومان اعتبارات عمرانی خوزستان کاهش پیدا کرده است که این موضوع فشار را بر برخی دستگاه‌ها افزایش خواهد داد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: کارفرمایان باید بیمه را در خوزستان انجام دهند و این اصلا درست نیست که سرمایه گذاری در این استان انجام شود ولی ارزش افزوده آن از استان خارج شود.

استاندار خوزستان افزود: تکیه 100درصدی به قانون‌های کشوری برایم غیر قابل قبول است و فقط تدبیر و شجاعت مدیریت را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود را می‌شناسم. وی خطاب به مدیران اجرایی استان خاطرنشان کرد: اگر می‌بینید دولت‌های مختلف آمدند و رفتند ولی برخی مشکلات مردم هنوز حل نشده است به دلیل این است که فعالیت دستگاه‌های ثابت مانده و تحرک و خلاقیت در آن نبوده است.

وی در ادامه افزود: مهمترین تصمیم امروز این بود که قرار شد از این پس قبل از تشکیل جلسات ستاد تسهیل، مسائل و مشکلات در دبیرخانه کارشناسی شود که اگر به نتیجه رسید دیگر نیازی به تصمیم گیری و حل و فصل آن در خود جلسه ستاد تسهیل نیست.

مقتدایی بر لزوم رفع موانع از تولیدکنندگان در مجموعه ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: مشکلات متقاضیان و تولید کنندگان باید با رعایت قوانین و مقررات با همکاری و تسهیل در انجام کارهای اداری حل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد