سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

تیم والیبال بانوان خوزستان در رقابت‌های قهرمانی امید کشور شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- این مسابقات در سه گروه، از سی‌ام تیرماه آغاز می‌شود و چهارم مردادماه نیز به پایان خواهد رسید.  نماینده استان در دسته سوم این مسابقات که به میزبانی ایلام برگزار می‌شود، با تیم‌های قم، کرمانشاه، همدان، ایلام، سمنان و قزوین هم‌گروه است. دسته اول نیز شامل تیم‌های اصفهان، تهران، کرمان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، خراسان‌رضوی، مازندران و فارس است. دسته دوم هم متشکل از تیم‌های بوشهر، البرز، مرکزی، سیستان و بلوچستان، خراسان‌شمالی، خراسان‌جنوبی، گلستان و زنجان است.

استقلال اهواز با چندین گزینه بومی و غیربومی برای هدایت تیم در حال مذاکره است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، استقلال اهواز که پس از پنج مجددا وارد لیگ برتر کشور خواهد شد، پس از نهایی شدن خرید امتیاز فولاد نوین، به صورت جدی با گزینه‌های مورد نظر برای هدایت تیم وارد مذاکره شده است. این باشگاه هنوز برای سرمربیگری تیم با گزینه‌ای به توافق نهایی نرسیده است اما حضور محمود یاوری به عنوان مدیر فنی تیم تا حدود زیادی قطعی شده است که البته با وی نیز هنوز قرارداد رسمی بسته نشده است. در حالی که در رسانه‌ها از مجتبی تقوی به عنوان گزینه اصلی هدایت استقلال اهواز یاد می​شد اما این باشگاه با این مربی به توافق نرسید؛ با این حال هنوز هم حضور این مربی در راس کادر فنی آبی‌های اهواز منتفی نشده است.

این باشگاه همچنین با بهروز مکوندی سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان به صورت تلفنی مذاکراتی انجام داده است اما این مربی جوان به دلیل یکسری مشکلات، تمایل چندانی به نشستن روی نیمکت استقلال اهواز نشان نداده است. 

سیدکوروش موسوی سرمربی موفق فصل گذشته فولاد نوین خوزستان و همچنین داوود مهابادی که سابقه هدایت استقلال اهواز را دارد، از دیگر گزینه‌های هدایت استقلال اهواز هستند.

ورزشگاه​های اول و دوم تیم‌های لیگ برتری خوزستان در فصل پانزدهم مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، استقلال اهواز تیم تازه راه‌یافته به لیگ برتر کشور برای فصل پیش رو، ورزشگاه‌های تختی و غدیر اهواز را به ترتیب به عنوان ورزشگاه‌های اول و دوم خود به سازمان لیگ معرفی کرده است.

همچنین تیم​های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان، دیگر نمایندگان استان در فصل پانزدهم، ورزشگاه غدیر را به عنوان نخستین ورزشگاه و ورزشگاه تختی اهواز را به عنوان دومین ورزشگاه خانگی انتخاب کردند.

یک کارشناس فوتبال آمدن جهشی استقلال اهواز به لیگ برتر را اتفاق مثبتی نمی‌داند و عنوان می‌کند بعید است که این تیم آمادگی حضور در لیگ برتر را داشته باشد.

حسن سالمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: خوشحالم که پس از پنج سال استقلال اهواز با خرید امتیاز فولادنوین خوزستان مجددا وارد لیگ برتر کشور شده و امیدوارم در فصل پیش‌رو ضمن کسب نتیجه خوب، بتواند در لیگ برتر هم باقی بماند و در ادامه نیز حضورش در لیگ برتر تداوم داشته باشد و نتیجه مورد دلخواه خوزرستانی‌ها را به دست آورد.

وی در ادامه به اختلاف‌نظر بین جهانداری، مدیرعامل این باشگاه و شفیع‌زاده اشاره کرد و گفت: متاسفانه خبر بدی مبنی بر این‌که آقای جهانداری و شفیع‌زاده کمی با هم مشکل دارند، به گوش رسید؛ آقای شفیع‌زاده معتقد بود که او مالک تیم است و جهانداری نیز باتوجه به این‌که یکی دو سال است، مدیرعامل این باشگاه شده، اعلام کرده است که من مدیرعامل هستم و خودم نیز اسپانسر می‌آورم و مشکل مالی را حل می‌کنم. به هر حال امیدوارم هر کسی مسوول تیم است این توانایی را داشته باشد که بتواند اسپانسر مورد نیاز را جذب کند تا دوباره این تیم به مشکل سال‌های قبل برخورد نکند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان‌کرد: استقلال اهواز همیشه دچار این معضل بوده است که هفته‌های اول تا پنجم خوب نتیجه می‌گیرد ولی در ادامه به دلیل عدم اعتبار مالی، متاسفانه امتیازات را واگذار می‌کند و حالت آسانسوری پیدا می‌کند؛ بنابراین این باشگاه باید از همان ابتدا وضعیت مالی خود را برای لیگ پیش‌رو مشخص کند تا در ادامه کار دچار مشکل نشود.

وی افزود: امیدوارم این تیم بازیکنان شایسته و لایق خوزستانی را جذب کند و همان‌طور که در سالیان گذشته این تیم به این موضوع می‌نازید که واقعا یک تیم اهوازی و خوزستانی است، بازهم پتانسیل‌های خوب خوزستان، جذب این تیم شوند و در لیگ برتر شاخص باشند.

سالمی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که استقلال اهواز در فصل گذشته لیگ یک به لیگ دسته دو سقوط کرد و اکنون به نوعی به صورت جهشی به لیگ برتر راه پیدا کرده است، این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید؟ عنوان‌کرد: من این را منفی می‌دانم؛ در ورزش به این صورت است که خود گروه باید زحمت بکشد و بعد هم ماحصل زحمات آن به نتیجه برسد. استقلال اهواز به دلیل عدم اعتبار مالی، مدیریت ثابت و تغییر در مربی تیم، دچار مشکل بوده است و امیدوارم که اکنون این تیم بازهم دچار این معضل نشود و روند رو به رشد را طی کند. در هر صورت امیدوارم استقلال اهواز امتیازی را که به دست آورده است از دست ندهد و در لیگ بماند

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا استقلال اهواز از ساختار مناسبی برای حضور در لیگ برتر برخوردار است؟ خاطرنشان‌کرد: باشگاه استقلال اهواز در حال حاضر انسجام خانوادگی و مدیریتی ندارد و ساختار اولیه و هیات مدیره در این باشگاه موجود نیست که ریشه و نگه‌دارنده تیم باشند و به همین دلیل این تیم متزلزل است و باید به این فکر باشیم که خدایی نکرده، این تیم سقوط نکند

این کارشناس فوتبال در پاسخ به پرسش دیگری که آیا استقلال اهواز در این مقطع آمادگی حضور در لیگ برتر را داشت؟ گفت: من بعید می‌دانم که این آمادگی را داشت؛ من خوزستانی هستم و دلم به حال تیم‌های استانم می‌سوزد و دوست دارم تیم‌های خوزستانی نتیجه بگیرند ولی به این صورت وارد لیگ برتر شدن، فقط می‌توانیم دعا کنیم که این تیم در لیگ باقی بماند.

وی درباره این‌که استقلال اهواز به دلیل طولانی شدن پروسه خرید امتیاز فولادنودین در فصل نقل و انتقالات زمان را از دست داده است؟ گفت: نظر من این است که باتوجه به این موضوع این تیم شش هفت بازیکن تیم فولادنوین خوزستان را جذب کند و در کنار آن‌هم، چهار پنج بازیکن شاخص لیگ برتر را به خدمت بگیرد. به هر حال بین لیگ دسته یک و لیگ برتر تفاوت‌هایی وجود دارد.

سالمی در پاسخ به این سوال که باتوجه به مواردی که به آن اشاره شد، آینده استقلال اهواز را چطور ارزیابی می‌کنید؟ عنوان‌کرد: استقلال اهواز از سال‌های گذشته پایدار باقی‌مانده است و طرفداران خاص خود را دارد و به همین دلیل امیدوارم این تیم ریشه‌ای، بتواند در لیگ برتر باقی بماند. در هر صورت اگر استقلال اهواز بتواند حداقل در بازی‌های خانگی خود به پیروزی برسد، اطمینان دارم که این تیم در لیگ باقی خواهد ماند. البته به نظرم بهتر است که یک خوزستانی که ساکن استان است، در کادرفنی تیم نیز حضور داشته باشد.

این مربی فوتبال در پایان، استان خوزستان را در زمینه فوتبال به دریا تشبیه کرد و گفت: این دریا پر از مروارید است و یک غواص خوب، باید مروارید را در دریا پیدا کند.

برنامه کامل پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران
ورزشی  23:29:46 1394/04/22
944-18381-5 کد خبر
خبر آرشیوی

برنامه کامل پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرعه‌کشی رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران دقایقی پیش در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و 16 تیم لیگ برتری از برنامه‌ رقابت‌های خود در این لیگ مطلع شدند. این در حالی است که به دلیل عدم صدور رای کمیته استیناف در مورد سقوط یا بقای باشگاه راه‌آهن، از مسوولان دو باشگاه راه‌آهن و پیکان در این قرعه‌کشی دعوت به عمل آمده بود.

 

برنامه رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به شرح ذیل است.

هفته اول

سپاهان – استقلال خوزستان

صبای قم – استقلال اهواز

سیاه جامگان – استقلال

فولاد خوزستان – پیکان/راه‌آهن

تراکتورسازی تبریز - نفت تهران

ملوان بندر انزلی – ذوب آهن

سایپا – گسترش فولاد تبریز

پرسپولیس – پدیده خراسان

هفته دوم

گسترش فولاد تبریز – تراکتورسازی تبریز

پدیده خراسان – فولاد خوزستان

نفت تهران – صبای قم

ذوب آهن – سپاهان

استقلال خوزستان – پرسپولیس

پیکان/راه‌آهن – سایپا

استقلال اهواز – سیاه جامگان

استقلال – ملوان بندر انزلی

هفته سوم

فولاد خوزستان – استقلال خوزستان

ملوان بندر انزلی – استقلال اهواز

تراکتورسازی تبریز – پیکان/راه‌آهن

سیاه جامگان – نفت تهران

سپاهان – پرسپولیس

استقلال – ذوب آهن

صبای قم – گسترش فولاد تبریز

سایپا – پدیده خراسان

هفته چهارم

پدیده خراسان – تراکتورسازی تبریز

سپاهان – فولاد خوزستان

پیکان/راه‌آهن‌ - صبای قم

استقلال اهواز – استقلال

استقلال خوزستان – سایپا

پرسپولیس – ذوب آهن

گسترش فولاد تبریز – سیاه جامگان

نفت تهران – ملوان بندر انزلی

هفته پنجم

تراکتورسازی تبریز – استقلال خوزستان

ذوب آهن – استقلال اهواز

سیاه جامگان – پیکان/راه‌آهن

سایپا – سپاهان

استقلال – نفت تهران

فولاد خوزستان – پرسپولیس

ملوان بندر انزلی – گسترش فولاد تبریز

صبای قم – پدیده خراسان

هفته ششم

سپاهان‌ - تراکتورسازی تبریز

نفت تهران – استقلال اهواز

استقلال خوزستان – صبای قم

گسترش فولاد تبریز – استقلال

پرسپولیس – سایپا

فولاد خوزستان – ذوب آهن

پدیده خراسان – سیاه جامگان

پیکان/راه‌آهن‌ - ملوان بندر انزلی

هفته هفتم

سیاه جامگان – استقلال خوزستان

سایپا – فولاد خوزستان

استقلال‌ - پیکان/راه‌آهن

صبای قم – سپاهان

ذوب آهن‌ - نفت تهران

تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس

استقلال اهواز – گسترش فولاد تبریز

ملوان بندر انزلی‌ - پدیده خراسان

هفته هشتم

فولاد خوزستان – تراکتورسازی تبریز

پیکان/راه‌آهن – استقلال اهواز

پرسپولیس – صبای قم

پدیده خراسان – استقلال

گسترش فولاد تبریز – نفت تهران

سایپا – ذوب آهن

سپاهان – سیاه جامگان

استقلال خوزستان – ملوان بندر انزلی

هفته نهم

استقلال – استقلال خوزستان

صبای قم – فولاد خوزستان

نفت تهران – پیکان/راه‌آهن

ملوان بندر انزلی – سپاهان

سیاه جامگان – پرسپولیس

تراکتورسازی تبریز – سایپا

ذوب آهن – گسترش فولاد تبریز

استقلال اهواز – پدیده خراسان

هفته دهم

استقلال خوزستان – استقلال اهواز

سایپا – صبای قم

سپاهان – استقلال

پدیده خراسان – نفت تهران

تراکتورسازی تبریز – ذوب آهن

پیکان/راه‌آهن – گسترش فولاد تبریز

فولاد خوزستان – سیاه جامگان

پرسپولیس – ملوان بندر انزلی

هفته یازدهم

صبای قم – تراکتورسازی تبریز

نفت تهران – استقلال خوزستان

ملوان بندر انزلی – فولاد خوزستان

ذوب آهن – پیکان/راه‌آهن

استقلال اهواز – سپاهان

استقلال – پرسپولیس

سیاه جامگان – سایپا

گسترش فولاد تبریز – پدیده خراسان

هفته دوازدهم

پرسپولیس – استقلال اهواز

فولاد خوزستان – استقلال

پدیده خراسان – پیکان/راه‌آهن

سپاهان‌ - نفت تهران

صبای قم – ذوب آهن

استقلال خوزستان – گسترش فولاد تبریز

تراکتورسازی تبریز – سیاه جامگان

سایپا – ملوان بندر انزلی

هفته سیزدهم

ملوان بندر انزلی‌ - تراکتورسازی تبریز

پیکان/راه‌آهن – استقلال خوزستان

استقلال اهواز – فولاد خوزستان

سیاه جامگان – صبای قم

گسترش فولاد تبریز‌ - سپاهان

نفت تهران – پرسپولیس

استقلال – سایپا

ذوب آهن – پدیده خراسان

هفته چهاردهم

سایپا‌ - استقلال اهواز

تراکتورسازی تبریز – استقلال

سپاهان – پیکان/راه‌آهن

فولاد خوزستان – نفت تهران

سیاه جامگان – ذوب آهن

پرسپولیس – گسترش فولاد تبریز

استقلال خوزستان – پدیده خراسان

صبای قم – ملوان بندر انزلی

هفته پانزدهم

استقلال اهواز – تراکتورسازی تبریز

ذوب آهن – استقلال خوزستان

گسترش فولاد تبریز – فولاد خوزستان

استقلال – صبای قم

پدیده خراسان – سپاهان

پیکان/راه‌آهن – پرسپولیس

نفت تهران – سایپا

ملوان بندر انزلی – سیاه جامگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد