سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

در شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان صورت گرفت
انتقاد استاندار خوزستان از هرج و مرج مالی در دستگاه‌های استان

استاندار خوزستان از وجود هرج و مرج مالی در دستگاه‌های این استان انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: انتقاد استاندار خوزستان از هرج و مرج مالی در دستگاه‌های استان                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی دوشنبه شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان اظهار کرد: نحوه هزینه‌کرد اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به هیچ عنوان قابل قبول نیست و هرج و مرج مالی در تمام استان دیده می‌شود که علت آن می‌تواند بی‌اطلاعی افراد باشد که این مسئله مشکلاتی برای خود و دستگاه اجرایی آنها به همراه خواهد داشت.

وی افزود: 800 میلیارد تومان اعتبارات ارزش‌افزوده و عوارض آلایندگی بوده که 100 درصد اختصاص پیدا کرده و بدون نظارت هزینه شده است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: برای انجام کارهای خاص در استان می‌توان از امکانات موجود استفاده کرد به طوری که در سال گذشته 50 پروژه خاص بدون اختصاص اعتبار اجرا شد.

مقتدایی افزود: امسال نیز اجرای 70 پروژه خاص در دستور کار قرار دارد که این پروژه‌ها با استفاده از امکانات استان تا پایان سال مالی جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مقتدایی در پایان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های درون استان، اضافه کرد: اجرای طرح خرید از داخل استان، برگزاری کنفرانس‌ها و آموزش 100 نفر جدیدالاستخدام از جمله برنامه‌هایی است که در این قالب به اجرا در خواهد آمد و هم‌اکنون نیز آموزش 43 نفر از کارکنان دستگاه‌ها و آماده‌سازی آنها برای پست‌های بالاتر در حال انجام است و این افراد به زودی جایگزین بازنشستگان یا مدیران می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد