سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوش

«سید حکیم موسوی» عضو جدید شورای شهر شوش شد

پس از استعفای «عبدالجلیل بیلاوی»، «سید حکیم موسوی» به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر شوش مراسم تحلیف به جا آورد.

خبرگزاری فارس: «سید حکیم موسوی» عضو جدید شورای شهر شوش شد                

فرماندار شوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: مراسم تحلیف عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر شوش به عنوان جانشین عبدالجلیل بیلاوی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شوش برگزار شد.

رضا نجاتی افزود: نگاه و رویکرد اعضای شورا به توسعه همه‌جانبه و فعالیت آنها در قالب افرادی که از جنس مردم در این جایگاه حضور دارند، سبب شده که شاهد خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی باشیم.

وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر با همفکری همدیگر و با اولویت‌بندی بر اساس نیازهای مردم و با یک نگاه کلی و به دور از حواشی می‌توانند نقش مهمی در موفقیت کارها داشته باشند.

نجاتی با بیان اینکه مردم باید با اولویت‌بندی و نیازسنجی، مطالبات مردم را مورد توجه قرار بدهند، تأکید کرد: شوراهای اسلامی باید از ورود به مسائل حاشیه‌ای خودداری کرده و از تمام ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم استفاده کنند.

فرماندار شوش به جایگاه مهم شورا در کشور اشاره کرد و گفت: امروزه شوراهای اسلامی با یک تجربه چندین ساله به عنوان یک نهاد بالغ و پویا توانسته با اقتدار در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارد و در کشور به عنوان یک نهاد مردمی قوی انجام وظیفه کند.

وی در پایان بیان کرد: در پایان این نشست با اهدای لوح یادبود از زحمات و تلاش‌های عبدالجلیل بیلاوی، عضو سابق شورای اسلامی شهر شوش تقدیر و سید حکیم موسوی به عنوان عضو جدید این شورا معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد