سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید با انگیزه و شادابی‌ای که در تیم وجود دارد، امسال شاهد استقلال جدیدی خواهیم بود.

حسن بیت​سعید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: آرزوی هر بازیکنی حضور در لیگ برتر است و من هم خوشحالم که به تیم استقلال خوزستان که بیش از 80 درصد آن بومی است، پیوستم و در کنار مربی جوانی مانند ویسی انجام فعالیت می‌کنم.

وی بیان کرد: به هر حال شرایط به صورتی شد که فولاد نوین به لیگ برتر آمد و خدا را شکر عبدالله ویسی از بازیکنان این تیم؛ من و جانفزا را جذب کرد. البته قرار است عقیل کعبی نیز به استقلال خوزستان بپیوندد.

بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته فولاد نوین خوزستان درباره حضورش در تمرینات فولادخوزستان زیر نظر اسکوچیچ، گفت: من در تمرینات این تیم شرکت کردم و نمی‌دانم چه شد که از من در پست غیر تخصصی​ام، یعنی دفاع چپ استفاده کردند. به هر حال مربی اختیار تام دارد و باید به سلیقه آن احترام گذاشت و شاید هم قسمت نبود که در فولاد خوزستان بازی کنم ولی خدا را شکر که برای یک تیم دیگر استان بازی خواهم کرد.

وی ادامه داد: من سه سال در تیم فولاد نوین خوزستان حضور داشتم و شرایطم برای پیوستن به فولاد خوزستان هم مهیا بود و نمی‌دانم که چرا در نهایت به این صورت نشد. در هر صورت به استقلال خوزستان آمدم که تیم بسیار خوبی است و کار ​خود را با بازیکنان بومی و جوان آغاز کرده است و ان​شاءالله نتیجه آن را هم خواهد دید.

بیت‌سعید درباره اردوی این تیم در کرج، عنوان کرد:​ امروز، روز پایانی این اردو است. اردوی خوبی در کرج داشتیم و دو بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم که من در هر دو بازی توانستم برای تیمم گل بزنم و در کل شرایط اردو به صورتی بود که باعث شد بازیکنان تیم به خودباوری برسند.

وی افزود: امسال استقلال خوزستان بازیکنان جوان، بومی و بااستعدادی را جمع کرده است. فصل گذشته میانگین سنی تیم بالا بود و درست است که این تیم از بازیکنان با تجربه بهره می‌برد ولی امسال ضمن این‌که میانگین سنی تیم پایین آمده است، انگیزه و شادابی هم به تیم آورده شده است و با این شرایط قول می‌دهم که امسال یک استقلال جدید را خواهید دید.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: ​پس از پایان این اردو به اهواز بر می​گردیم و پس از چند روز استراحت و تمرین در اهواز، مجددا از 25 تیرماه برای برپایی اردوی تدارکاتی دیگر به کرج برمی​گردیم و قرار است در جام شهدا نیز حضور پیدا کنیم. 

وی در پایان خاطرنشان‌کرد:​ من دو سه پیشنهاد لیگ برتری داشتم ولی صلاح دانستم برای استان خودم خدمت کنم. هواداران فولاد واقعا در حق من خوبی کردند و باید به آن​ها بگویم شاید قسمت نبود که در فولادخوزستان بازی کنم ولی من به خاطر آن‌ها در استان ماندم.

ملی‌پوش خوزستانی ووشو پس از کسب مدال طلا در اولین تجربه برون‌مرزی‌اش، گفت:​ تورنمنت بین‌المللی گرجستان تجربه خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی بود.

فاطمه کیانی​زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)​ منطقه خوزستان، در خصوص قهرمانی​اش در تورنمنت بین‌المللی گرجستان در رده سنی جوانان، اظهار کرد: رقابت‌های خوبی بود. این اولین مسابقه​ برون‌مرزی​ای بود که تجربه می‌کردم و توانستم حریفانم را بشناسم. این رقابت​ها تجربه خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی بود. حضور در این مسابقات به من کمک کرد تا نقاط ضعفم را برطرف کنم و مربیان هم هر مشکلی که داشتم را به من گفتند.

وی ادامه داد: ​اکنون در اردوی تیم‌ملی حضور دارم و در حال تمرین هستم. حضور در اردو کمک می‌کند تا هر مشکل یا نقطه ضعفی که دارم، برطرف شود. اردوها کم‌کم به اوج خودش نزدیک و کار برای ما سخت​تر می‌شود. همه ووشوکاران حاضر در اردو در حال آماده شدن برای شرکت در مسابقات آسیایی هستند.

سانداکار خوزستانی با بیان این‌که اردوی خیلی خوبی در حال برگزاری است، عنوان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و با مربی چینی به خوبی کار می​کنیم. شرایط خواب و تغذیه هم خوب است. خدا را شکر این جا همه چیز مناسب است و جا دارد از مسوولان جهت فراهم کردن این شرایط، تشکر کنم.

وی درباره اعزام به مسابقات آسیایی، بیان کرد: در حال حاضر ما چهار نفر هستیم که در اردو حضور داریم. سه نفر به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند و یک نفر باید از بین این چهار نفر خط بخورد. هنوز صحبتی در این باره نشده است. با توجه به این‌که من هیچ گونه آسیب‌دیدگی‌ای ندارم و شرایطم خوب است، فکر می​کنم به این مسابقات اعزام شوم.

کیانی​زادگان در خصوص هدفش در مسابقه پیش رو در صورت اعزام، گفت:​ اگر به مسابقات آسیایی اعزام شوم سعی می‌کنم بهترین مدال را کسب کنم تا چهار ماه تلاش و شرکت در اردوی تیم‌ملی نتیجه دهد. من بیشتر از همه چیز به المپیک فکر می‌کنم و هدفم به دست آوردن مدال خوش رنگ در المپیک است اما به هر حال برای رسیدن به این هدف باید در مسابقات آسیایی، جهانی و تورنمنت​های بین‌المللی شرکت کنم. هر چقدر بیشتر کار کنیم، نتیجه​ بهتری کسب می‌کنیم و به اهداف‌مان نزدیک‌تر می‌شویم.

دو خوزستانی به مرحله سوم اردوی تیم‌ملی فوتبال کم‌بینایان و نابینایان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این اردو از 22 تیرماه به مدت هشت روز در تهران برگزار می‌شود. 

محمد حیدری و حسین رجب‌پور، دو خوزستانی شرکت‌کننده در این اردو خواهند بود. 

نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌ملی خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی 2015 ژاپن آماده می‌کنند.

دونده خوزستانی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی دوومیدانی به قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقات شب گذشته (شنبه) با عنوان “جام رمضان“ برای تعیین نفرات اعزامی به رقابت‌های جام کازانف قزاقستان در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد

در پایان این مسابقات، احمدرضا خنفری از خوزستان در دوی 400 متر با مانع با ثبت رکورد 52 ثانیه و 88 صدم‌ثانیه به قهرمانی رسید.

نفرات برتر جهت اعزام به جام کازانف قزاقستان از سوی فدراسیون دو و میدانی اعلام خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در یادواره شهدا که با حضور چهار تیم برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: با درخواست سازمان لیگ جهت شرکت در دومین یادواره شهدا که قرار است با هماهنگی بنیاد شهید و ایثارگران و همکاری سازمان لیگ برگزار شود، تیم ما با تایید مدیرعامل باشگاه، در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند. وی به تیم‌های شرکت‌کننده در این یادواره اشاره کرد و گفت: استقلال تهران، سیاه جامگان و سایپا، تیم‌هایی هستند که در این یادواره، از 28 تیرماه تا دوم مردادماه در تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه بیان کرد: اردوی اول تیم، فردا در کرج به پایان می‌رسد و دومین اردوی‌مان نیز از 25 تا 30 تیرماه در دهکده چهارباغ کرج برگزار خواهد شد و با توجه به حضورمان در مسابقات یادواره شهدا، سومین اردوی‌مان نیز در قالب این دیدارهای تدارکاتی، از 30 تیر تا دوم مردادماه در پردیس کرج خواهد بود.

بانوی قایقران خوزستانی به اردوی تیم‌ملی امید آب‌های آرام دعوت شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اردوی تیم‌‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان از فردا 21 تیرماه به مدت 21 روز در تهران برگزار می‌شود. 14 بانوی قایقران آب‌های آرام از هفت استان به این اردو فراخوانده شده‌اند که از خوزستان نیز مهسا کهنسال در بخش کانوکانادایی در این اردو شرکت می​کند. اردوی تیم‌ملی آب‌های آرام بانوان در دو بخش کایاک و کانوکانادایی برگزار خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که​ اسکوچیچ به من در بازگشت به فوتبال کمک کرد، گفت: امسال می‌توانم در پست تخصصی​ام بازی کنم.

محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد:​ قبل از هر چیز باید بگویم من روز گذشته زمانی که برای بستن قرارداد همراه با مدیر برنامه​هایم به اهواز آمدم، پس از این که کارهایم تمام شد و در حال رفتن به سمت فرودگاه بودم، با یک راننده تاکسی مواجه شدم که برخورد خوب و خونگرم او باعث شد که در بدو ورودم به اهواز خاطره خوبی برایم رقم بخورد. من دست تک‌تک هواداران خوزستانی را می‌بوسم و امیدوارم بتوانم نمایشی داشته باشم که در خور شان مردم خونگرم اهواز باشد. 

وی بیان کرد: خدا را شکر کارهای پیوستنم به فولاد سریع پیش رفت. فولاد یک تیم بسیار با سابقه و ریشه‌دار فوتبال کشور است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و هدف من موفقیت تیم است. 

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا با وجود تمام داستان​هایی که برای من به وجود آمد، بتوانم در فولاد یک فصل خیلی خوب را سپری کنم. من پیشنهادهای دیگری هم داشتم ولی به دنبال این بودم که پس از مشکلی که برایم پیش آمد و خاطره بدی برای من شد، به تیمی بیایم که با آرامش کار کنم و به همین دلیل فولاد را انتخاب کردم.

وی درباره این گفته اسکوچیچ که “باید به خانزاده کمک شود“ گفت:​ من تاکنون 30 ثانیه هم آقای اسکوچیچ را ندیده‌ام و صحبتی با او نداشته‌ام ولی واقعا از این مرد کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او را بدهم. اسکوچیچ به من در بازگشت به فوتبال کمک کرد و واقعا مردانگی را در او می‌توان دید و مهم نیست که آن فرد اهل کجا باشد. واژه مرد خیلی سنگین است و نمی‌توان آن را به هر کسی گفت ولی من این واژه را برای اسکوچیچ به کار می‌برم. خانزاده در ادامه درباره عملکرد فولاد در فصل پیش رو، خاطرنشان‌کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی من به شما قول می‌دهم که تمام تمرکزم را بگذارم تا ان​شا​الله همراه با فولاد بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم. 

وی بیان کرد: من سه سال در پرسپولیس بودم و فکر می‌کنم فقط در سال اول در پست تخصصی​ام کار کردم و این‌که بتوانم در پست تخصصی​ام بازی کنم، جزو اولویتم برای پیوستن به فولاد بود و امسال در فولاد می‌توانم در پست تخصصی​ام بازی کنم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره جدایی​اش از پرسپولیس و همچنین پیوستن به فولاد با وجود محرومیت شش ماهه، تمایلی به صحبت نشان نداد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد