سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

نماینده UNPD در پروژه احیای رودخانه کارون خبر داد
همکاری کشورهای فرانسه و سوئیس در اجرای طرح طبیعی‌سازی رودخانه کارون

مشاور پروژه احیای رودخانه کارون و نماینده UNPD در خوزستان از همکاری کشورهای فرانسه و سوئیس در اجرای چند طرح طبیعی‌سازی رودخانه کارون خبر داد.

خبرگزاری فارس: همکاری کشورهای فرانسه و سوئیس در اجرای طرح طبیعی‌سازی رودخانه کارون                

علی نظری دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بر اساس توافق صورت گرفته در کانتون ژنو، دولت فرانسه و سوئیس مشترکاً چند طرح طبیعی‌سازی رودخانه کارون را در بازه زمانی در نظر گرفته شده اجرا خواهند کرد.

وی افزود: شناسایی پروژه تا حد زیادی انجام شده و مرحله طراحی پروژه و تهیه سند نیز با مشارکت متخصصان داخلی و خارجی انجام خواهد گرفت و همراه با مراحل انجام پروژه پایش و ارزیابی پروژه نیز انجام خواهد شد.

مشاور پروژه احیای رودخانه کارون و نماینده UNPD در خوزستان همچنین عنوان کرد: در خصوص ریزگردها نیز با توجه به نشست صورت گرفته در کنوانسیون رامسر همکاری کشورهای ایران و عراق نیز در جهت احیای تالاب‌ها صورت خواهد گرفت که بر اساس آن کارگاه برنامه‌ریزی متشکل از شرکت‌های بزرگ نفتی و مراجع بین‌المللی تشکیل خواهد شد و در این خصوص مشارکت خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، UNPD یا برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد بزرگترین مرجع کمک کننده در جهت توسعه کشورهای جهان است که در 166 کشور جهان از جمله ایران فعالیت می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد