سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث استانی

جوان آبادانی در بهمنشیر غرق شد

آبادان-ایرنا-جوان 18 ساله آبادانی به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در رودخانه بهمنشیر غرق شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آبادان شامگاه جمعه با تایید این خبر به ایرنا گفت:این جوان، عصر جمعه به همراه برادرش در رودخانه بهمنشیر این شهر شنا می کرد که به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در این رودخانه غرق شد.

ˈمجید فرهانی پور ادامه داد:گروه غواصی سازمان آتش نشانی به جست و جوی جسد فرد غرق شده پرداخت، ولی تاکنون موفق به یافتن جسد نشده اند.وی ادامه داد:تلاش ها برای جست و جوی این جوان فردا شنبه نیز با همکاری گروه های غواصی این سازمان ادامه می یابد.فرهانی پور از جوانان آبادانی خواست تا از شنا در رودخانه بهمنشیر اجتناب کنند.
این نخستین مورد غرق شدگی در رودخانه بهمنشیر طی سال جاری است.

کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از طبقه پنجم جان باخت

دزفول - ایرنا - کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان نیمه کاره در دزفول جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز جمعه به ایرنا گفت: این حادثه ساعت 12 و 40 دقیقه روز جمعه در منطقه فرهنگ شهر دزفول رخ داد.

فریدون جعفریانفر افزود:کارگر مذکور که بسم الله احمدی نام داشته به دلیل نامعلومی حین کار در طبقه پنجم یک ساختمان نیمه کاره تعادل خود را از دست داده و به پایین سقوط کرده است.
وی اظهار کرد:نامبرده که 25 سال سن داشته و ظاهرا از کارگران افغان می باشد بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از سقوط از ارتفاع در دم جان باخت.
در حادثه سقوط دو کارگر افغان از ارتفاع یک ساختمان نیمه کاره در دزفول در 21 خرداد ماه امسال نیز یک تن کشته و نفر دیگر مصدوم شد.
هفتم فروردین ماه امسال نیز ریزش دیواره چاه فاضلاب در یکی از مناطق شهر دزفول موجب مرگ یک کارگر افغان شد.
بخشی از فعالیت های ساختمانی در دزفول توسط کارگران افغان انجام می شود.

یک کشته و یک زخمی، حاصل واژگونی خودرو در جاده خرمشهر به شلمچه

آبادان- واژگونی خودرو پراید در جاده ارتباطی خرمشهر به شلمچه یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان خرمشهر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با تایید این خبر، گفت:این حادثه ساعت 12:30 دقیقه به وقوع پیوست و سرعت غیرمجاز و برخورد خودرو با تیربرق، باعث کشته و زخمی شدن دو شهروند شد.

سعید نصیری گفت:در این حادثه راننده خودرو به نام رسول صافی شاخوره 28 ساله جان خود را زا دست داد و عظیم صافی 29 ساله زخمی شد که پس از عملیات امداد فوریت های پزشکی به بیمارستان این شهر اعزام شده و حال عمومی وی رضایتبخش اعلام شده است.نصیری ، نبستن کمربند را علت اصلی درگذشت راننده خودرو دانست.
شلمچه در فاصله 15 کیلومتری خرمشهر قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد