سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

ماجرای خروج شش عضوشورای آبادان از جلسه/ استعفای شهردار ناکام ماند

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای  شهر آبادان
شناسهٔ خبر: 2784012 -
آبادان - رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: مطرح شدن استعفای شهردار برخلاف موضوع جلسه، باعث خروج شش عضو شورا از جلسه شد.

خلیل جنامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جلسه صبح یکشنبه که با موضوع بررسی لوایح و راس ساعت ۱۱ برگزار شد، ناگهان جاسم ثامری، یکی از اعضای شورا، نامه‌ای باز کرد و گفت نامه استعفای شهردار آبادان است.

وی افزود: با توجه به خلاف دستور جلسه بررسی لوایح، رئیس شورا ختم جلسه را اعلام کرد و من به همراه برخی اعضا از جلسه خارج شدم و ختم جلسه اعلام شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: پس از خروج شش عضو شورا، هفت نفر دیگر در جلسه حضور داشتند که متأسفانه بدون حضور رئیس و نایب رئیس شورا و برخلاف قانون، بند استعفای شهردار آبادان را به موضوع جلسه اضافه کردند.

جنامی تصریح کرد: با توجه به مسائل پیش‌آمده در جلسه امروز، رئیس شورا این موضوع را به‌صورت مکتوب به فرماندار آبادان اعلام و ختم جلسه را تا تصویب لوایح تا بند ششم با حضور ریاست و نیابت شورا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضا شیرازی شهردار آبادان به‌منظور شرکت در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا کرده است ولی برخی اعضای شورا اعلام کرده‌اند تا مشخص شدن معوقه‌ها و مطالبات شهرداری با این استعفا موافقت نمی‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد