سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

استقبال ورزش دوستان خرمشهری از قهرمان مسابقات کارگری جهان

آبادان-ایرنا-احمد رضا خنفری ورزشکار خرمشهری دارنده مقام قهرمانی رقابت های کارگری جهان مورد استقبال مسوولان و ورزش دوستان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا خنفری در رقابت های قهرمانی کارگری جهان در کشور ایتالیا، در رشته دو و میدانی صاحب یک مدال طلا و یک مدال نقره شد.
این ورزشکار خرمشهری در رشته دو و میدانی 400 متر با مانع مقام قهرمانی را کسب کرد و در رشته دو و میدانی 400 متر به مدال نقره دست یافت.
خنفری پس از بازگشت از این مسابقات در فرودگاه آیت الله جمی آبادان مورد استقبال جمعی از مسوولان و ورزش دوستان خرمشهری قرار گرفت.
این ملی پوش خرمشهری سابقه قهرمانی در مسابقات کشوری و بین المللی را دارد.
نخستین دوره رقابت های قهرمانی کارگری جهان به میزبانی کشور ایتالیا برگزار شد.

ابن قاسم از سرپرستی تیم فوتبال فولاد خوزستان کناره گیری کرد

اهواز- ایرنا - حسین ابن قاسم که مدت هشت سال در تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان سرپرستی این تیم را درجریان مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران به عهده داشت، با تغییر مدیریت تیم فولاد، از این تیم کناره گیری کرد.

وی روزچهارشنبه به ایرنا اظهاکرد: در نشستی که با علیرضا اژدری زاده سرپرست جدید باشگاه فولاد خوزستان داشتم، با توجه به اینکه دیدگاه های ما با هم همخوانی نداشت، تصمیم گرفتم که دیگر در این سمت نباشم.
ابن قاسم با آرزوی موفقیت برای مدیرت جدید و باشگاه فولاد خوزستان گفت: با توجه به اینکه از کارکنان شرکت فولاد هستم، به سرکار اولم باز می گردم.

فوتسال لیگ دسته 1 بانوان/پیروزی هایلی تهران بر شهرداری دزفول

دزفول-ایرنا-دیدار دو تیم هایلی تهران و شهرداری دزفول در ادامه رقابت های فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور با پیروزی تیم میهمان خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا در این دیدار که صبح چهارشنبه در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی شهید مجدیان دزفول برگزار شد تیم فوتسال بانوان هایلی تهران موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم میزبان را شکست دهد.

سیده محمود قبله زاده مربی تیم فوتسال شهرداری دزفول گفت:این بازی در آخرین دور از سری مسابقات فوتسال بانوان لیگ دسته یک کشور برگزار گردید.
وی افزود: برای تیم شهرداری دزفول لیلا اله یاری در دقایق 15 و 38 بازی توانست دو گل را وارد دروازه تیم هایلی تهران کند.

در دقیقه سوم بازی نیز سمیه عیدیان از تیم شهرداری دزفول با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.
گل های تیم هایلی تهران در دقایق 3 ، 18 و 38 بازی به ثمر رسید.

با برگزاری این سری از مسابقات تیم شهرداری دزفول با 9 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت و تیم هایلی تهران با 11 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.
تیم آراد کرمان نیز در رده نخست جدول مسابقات لیگ دسته یک بانوان قرار دارد.

معاون باشگاه فولاد:مطالبات بازیکنان تیم فولاد هفته آینده پرداخت می شود

اهواز- ایرنا - معاون فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان گفت : مطالبات فصل گذشته بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در آینده نزدیک و تا هفته آینده پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا اسماعیل عسکریان پنجشنبه شب در نشست توجیهی بازیکنان تیم فوتبال باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه این باشگاه از نظر بودجه مشکلی ندارد افزود:متناسب با نیاز بودجه در اختیار این باشگاه قرار می گیرد لذا بازیکنان دغدغه ای نداشته باشند.

وی از تلاش اعضای مستعفی هیات مدیره قبلی باشگاه فولاد که زحمات زیادی برای موفقیت های این باشگاه کشیدند قدردانی کرد.

در این نشست که در محل باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد سرمربی این تیم به تشریح برنامه های کاری خود برای فصل پیش رو پرداخت.

دراگان اسکوچیچ اظهارداشت:بازیکنان باشگاه فولاد همانطور که درفصل گذشته به رغم وجود مشکلات شخصیت و توانایی خودرا در جریان لیگ بروز دادند ،انتظار آن است که درمسابقات آینده نیز چنین باشند.

وی افزود:برای همه آنانی که در جمع ما می مانند و آنان که از ما جدا می شوند آرزوی موفقیت می کنم.

تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان قرار است از جمعه شب در اهواز شروع شود.

تمرینات بازیکنان تیم فولاد خوزستان برای لیگ برتر پانزدهم شروع شد

اهواز- ایرنا - تمرینات بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان برای لیگ برتر پانزدهم از جمعه شب زیر نظر دراکان اسکوچیچ سرمربی این تیم در زمین اختصاصی فولاد در اهواز شروع شد.

به گزارش ایرنا این تمرینات تا روز ششم تیرماه آینده دراهواز ادامه خواهد داشت و بعد از آن نخستین اردوی تدارکاتی بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در کردان کرج به مدت هشت روز برگزار می شود.

اسکوچیچ در برنامه ارایه داده به مسوولان باشگاه فولاد خوزستان همچنین یک اردوی تدارکاتی در ترکیه برای آماده سازی بازیکنان خود در نظر گرفته است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر گذشته به رغم مشکلات پیش آمده از نظر بازیکن توانست با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ذوب آهن اصفهان درمکان پنجم جدول لیگ برتر قرارگیرد.

10 خوزستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی فراخوانده شدند

اهواز- ایرنا - 9 کشتی گیر و یک مربی به اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران که از روز شنبه ( فردا ) درخانه کشتی شماره یک تهران تشکیل می شود فراخوانده شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان این کشتی گیران از سوی شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی به این اردو فراخوانده شدند.

عبدالمحمد پاپی ،مهدی زیدوند ،رامین طاهری سعید عبدولی ، رسول گرمسیری ، پیام بویری،

حبیب الله اخلاقی ، مجتبی کریم فر و سیدمصطفی صالحی زاده از استان خوزستان در اردوی آمادگی تیم ملی شرکت می کنند.

همچنین عبدالکریم کاکاحاجی به عنوان مربی در این اردو انجام وظیفه خواهد کرد.

پیام حاجی نجف افزود : این اردو مدت 10 روز در تهران ادامه دارد.

خرمشهر، گزینه برگزاری مسابقات آسیایی سنگ نوردی 2016

آبادان- ایرنا-رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری مسابقات آسیایی سنگ نوردی جوانان و نوجوانان و بزرگسالان در سال 2016 به میزبانی ایران خبر داد و گفت:خرمشهر به عنوان یکی از گزینه های مورد نظر برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، رضا زارع چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی شهید جهان آرا شهر خرمشهر در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت:برای برگزاری این مسابقات باید، زیرساخت های این مسابقات به نحو شایسته فراهم شود.

وی با بیان اینکه شهر برگزاری مسابقات تاکنون مشخص نشده است، گفت:شهرهای زیادی در خصوص برگزاری این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند، ولی در نظر است تا این مسابقات در شهری برگزار شود که علاوه بر ارائه حس حماسی، خاطره خوبی نیز در ذهن شرکت کنندگان باقی بگذارد و خرمشهر نیز از شهرستان های مورد نظر است.

زارع همچنین با بیان اهداف سفر خود به خرمشهر گفت:برگزاری چند دوره مسابقات سنگ نوردی ملی و بین المللی در استان خوزستان از برنامه های این فدراسیون است و این سفر نیز به منظور ارزیابی زیرساخت های شهرستان های استان انجام شده است.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی تاکید کرد: امیدواریم با کمک اداره ورزش خرمشهر و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند، زیرساخت فراهم شده و خرمشهر به عنوان گزینه برگزاری مسابقات آسیایی معرفی شود.

این مسئول گفت:خرمشهر با داشتن زیرساخت های مناسب و قرار گرفتن در محدوده سازمان منطقه آزاد اروند، از توانمندی لازم برای برگزاری این مسابقات برخوردار است.

مدیرکل ورزش خوزستان :اعطای مجوز یک درصد اعتبارات ادارات به ورزش باعث بهبود ورزش می شود

اهواز- ایرنا - مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان گفت: با مجوزی که مجلس به سازمانها برای صرف یک درصد بودجه خود دراه ورزش داده است وضع ورزش کشور در سال 94بهبود خواهد یافت .

فرامز کیانی زاده بعدازظهر سه شنبه در نسشت خبری اظهارداشت : اگرچه قبلا سازمانها مکلف بودند که یک درصد بودجه خود را در زمینه ورزش هزینه کنند، اما طی چندسال گذشته جلوی این مساله گرفته شد.

وی اضافه کرد : این مساله باعث شد که چرخ ورزش همانند گذشته بخوبی نچرخد ، اما نمایندگان مجلس از امسال به سازمانها مجوز دادند که درصورت تمایل می توانند یک درصد بودجه خودرا در امرورزش هزینه کنند .

کیانی زاده گفت : با توجه به اینکه در استان خوزستان سازمانهای توانمند زیادی وجود دارد ، ما با حمایت استاندارخوزستان می توانیم ازاین امر درجهت رشد ورزش قدمهای خوبی برداریم .

وی درادامه به موفقیتها وفعالیت ورزش خوزستان در سطح داخلی وخارجی اشاره کرد و گفت: ورزشکاران ما درسال گذشته موفق شدند درمسابقات کشوری 678مدال کسب کنند که این تعداد نسبت به سال قبل از آن 116 مدال بیشتر است.

مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان اظهارداشت: ورزشکاران خوزستان در سال 93 درمسابقات آسیایی 31 مدال طلا ، 14 مدال نقره و 18 مدال برنز بدست آوردند .

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان اظهارداشت : ورزشکاران خوزستان در سال گذشته از مسابقات جهانی شش مدال طلا ،چهار نقره و10 مدال برنز بدست آوردند .

وی گفت: اگرچه درسال گذشته ازنظر بودجه محدویت داشتیم ولی با کمک استاندار و تعامل دستگاه ها توانستیم موفقیتهای درخور توجهی در امرورزش بدست آوریم .

کیانی زاده افزود: درسال گذشته علاوه بر تشکیل پارلمان ورزش این استان وشورای ورزش درشهرستانها برای پیشبرد ورزش منطقه ،توانستیم برنامه تجلیل ازمدال آوران میدانهای خارجی را بجای سالی یکبار ، هرسه ماه یکبار انجام دهیم .

وی درتوجیه این مساله گفت : درجریان تجلیل سالانه امکان داشت که نام قهرمانی ازقلم بیفتد اما با اینکار نام کسی ازیاد نمی رود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در راستای دادن بودجه به هیاتهای ورزشی این استان درسال 93 گفت : ما موفق شدیم دراین سال 60 تا 100 درصد هیاتهای خودرا ازبابت هزینه تامین کنیم .

وی راه اندازی مجدد پایگاه قهرمانی و استعداد یابی، اداره ورزش وجوانان اهواز، برگزاری مجامع برخی هیاتها وهمچنین درمانگاه پزشکی ورزشی را در ورزشگاه تختی اهواز را از دیگر فعالیتهای این اداره کل عنوان کرد.

کیانی زاده درخاتمه به برنامه های این اداره کل درسال جاری اشاره کرد وگفت : هدف کلی ما درسال 94 رفع نقاط ضعف موجود و تقویت مثبت ورزش استان می باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از اسکوچیچ خواست کارش را ادامه دهد

اهواز- ایرنا- مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خواست که با علاقمندی کارش را ادامه دهد.

به گزارش ایرنا طبق شنیده ها در نشستی که دوشنبه در دفتر عبدالمجید شریفی مدیر عامل این شرکت در اهواز برگزارشد، وی از دراگان اسکوچیچ خواست که با علاقمندی وظایف خود را در باشگاه فولاد انجام دهد.

بنا به این گزارش در این نشست که عباس بابازاده و حبیب اله رضایی دو عضو هیات مدیره باشگاه و اژدری زاده مدیرعامل تیم فوتبال فولاد نوین شرکت داشتند در مورد مسایل جاری این باشگاه صحبت شد.

گفته می شود که تا معرفی مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان علیرضا اژدری زاده به عنوان سرپرست در این باشگاه انجام وظیفه خواهد

کرد.

خبرنگار ایرنا قصد داشت با اسکوچیچ درخصوص این جلسه گفت وگو کند اما وی اعلام کرد در دو روز آینده نظر خودم را اعلام خواهم کرد.

وی که یکشنبه از کشورش کرواسی وارد اهواز شد با باشگاه فولاد خوزستان برای دو فصل آینده قرارداد دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد