سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تصاویر زیبای ورزشی

 تصاویر حواشی پیروزی ایران برابر امریکا     

تیم ملی والیبال ایران دیدار مقابل آمریکا مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی را با باقدرت و با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان رساند.
 
دیدارهای برگشت رقابتهای گروهی لیگ جهانی والیبال جمعه شب با برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا ادامه یافت. در این بازی که از ساعت ۲۱ در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد تیم کشورمان نخستین شکست تیم ملی آمریکا، مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی را مقتدرانه در تهران رقم زد.
 
تیم ایران در این بازی به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و 25 بر 20 حریف قدرتمند خود را شکست داد تا ۳ امتیاز ارزشمند نخستین بازی خانگی را از آن خود کند. با این برد جمع امتیازات تیم کشورمان به عدد ۱۰ رسید.
 
سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور ترکیب اولیه ایران در این مسابقه را تشکیل می‌دادند.
 
ملی پوشان ایران روز یکشنبه دومین دیدار خانگی خود را برابر آمریکا در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهند کرد.
 
در دیگر بازی گروه B لیگ جهانی، تیم ملی لهستان با نتیجه 3 بر یک روسیه را در کازان شکست داد تا روس‌ها همچنان بدون پیروزی باقی بمانند.

 

در سالن آزادی تهران اتفاقی افتاد که هه را انگشت به دهان گذاشت. حضور بانوان در حالی که حتی خانوم های خبرنگار هم اجازه حضور در سالن را نداشتند.

چهار، پنج بانوی تماشاگر با پاسپورت امریکایی تیم ملی ایران را تشویق می کنند.در حالی که یک روز قبل از بازی ایران با امریکا هنوز مسىولان فدراسیون برای ورود بانوان به سالن کشمکش داشتند و بعد هم حضور بانوان کنسل شد، چند بانوی تماشاگر هم در سالن ١٢هزار نفری ازادی تهران بازی را از نزدیک تماشا کردند. تماشاگرانی که به قول بعضی ها پاسپورت ایتالیایی دارند اما با تکان دادن پرچم سه رنگ تیم ایران را تشویق می کنند. بر اساس قوانین فدراسیون جهانی ، ایران تعهد داده بود نمی تواند مانع از حضور بانوان با ملیت های خارجی به ورزشگاه شود.


اگرچه حضور همین چند خانم محدود کفایت می کند تا تهدید گرفته شدن میزبانی از ایران برای اقلا تا بازی بعدی حل شود. اینکه فدراسیون جهانی دیگر بهانه ای ندارد تا این شادی غیر قابل باور را از مردم ایران بگیرد. خانم هایی که اگرچه ملیتی دوگانه داشتند و با پاسپورت های ایتالیایی شان به ورزشگاه رسیده بودند.


 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد