سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از باشگاه فولاد خوزستان

سرپرست جدید باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد

اژدری زاده
شناسهٔ خبر: 2780132 -
اهواز - علیرضا اژدری زاده مدیرعامل سابق باشگاه فولاد نوین اهوز به عنوان سرپرست جدید باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان شامل: عباس بابازاده، سید محمد مهدی موسوی و حبیب الله رضایی در مورخ ۲۵ خردادماه جلسه ای تشکیل شد و ضمن تقدیر از زحمات مدیران و اعضای هیئت مدیره قبلی شامل: سیف اله دهکردی، محمد صیادنژاد و محمد علی فرهادزاده، علیرضا اژدری زاده به عنوان سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان تعیین شد.

اژدری زاده دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است و مدرک درجه دو داوری فوتبال را نیز در اختیار دارد پیش از این حدود ۹ ماه در پست معاونت ورزشی باشگاه فولاد خوزستان مشغول به کار بوده است.

همچنین مدیران باشگاه فولاد خوزستان در جلسه ای با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال بزرگسلان این باشگاه، حمایتشان را از برنامه های وی اعلام کردند.

در این جلسه که با حضور عباس بابازاده، سید محمد مهدی موسوی، علیرضا اژدری زاده (سرپرست باشگاه فولاد خوزستان)، حبیب الله رضایی از اعضای هیئت مدیره و و دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم فولاد خوزستان) برگزار شد، طرفین در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه و موفقیتهای حاصل شده باشگاه فرهنگی - ورزشی فولاد خوزستان و با تشکر از زحمات مدیریت و اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان بر لزوم انجام مراحل آماده سازی برای حضوری قدرتمند در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین دفاع از جایگاه فوتبال خوزستان تاکید کردند.

برنامه ریزی برای برگزاری اردوی آماده سازی تیم، جذب بازیکنان لازم بر اساس درخواست های سرمربی و همچنین توجه با پتانسیل ها و بازیکنان جوان فوتبال خوزستان از دیگر نکاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر بین حضار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیئت مدیره سابق باشگاه فولاد خوزستان به دلیل آنچه کاهش بودجه باشگاه برای فصل آینده عنوان کرده بودند، از سمت خود استعفا کرده بودند که با موافقت مدیران شرکت فولاد خوزستان مواجه شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد