سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

تیم دوچرخه​سواری خوزستان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان کشور فردا (27 خرداد ماه) به تهران اعزام می​شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقات از روز پنج​شنبه (28 خردادماه) به مدت دو روز به میزبانی تهران و در رشته پیست برگزار خواهد شد. تیم خوزستان دارنده عنوان دوم سال گذشته، با ترکیب رضا رشنو، رضا دیناروند و علیرضا دیناروند در این دوره از رقابت​ها حضور پیدا خواهد کرد.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که با کم شدن بودجه این باشگاه، تیم به مشکل بر خواهد خورد، گفت: حاضر است برای فولاد مجانی بازی کند.

امید خالدی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: آن‌گونه که از سایت​ها خوانده​ام و دیده​ام، ظاهرا بودجه باشگاه برای امسال کاهش پیدا کرده است؛ با وجود این امیدوارم فولاد بتواند انتظارات را برآورده کند و این مساله تاثیر منفی روی تیم نگذارد، زیرا ما بازیکنان جوان و خوبی داریم. خود خوزستان هم کلی بازیکن خوب دارد. در نهایت هم به نظر من هر کس که مدیر تیم باشد، علاوه بر این‌که باید به فکر تیم باشد، از خودگذشتگی هم باید داشته باشد تا تیم موفق شود.

وی ادامه داد: با کم کردن بودجه باشگاه، در جذب بازیکن به مشکل خواهیم خورد. از طرفی ما سه بازیکن خارجی داریم به اضافه یک مربی و دو دستیارش که این‌ها روی هم شش میلیارد تومان هزینه روی دست باشگاه می​گذارند. علاوه بر این هزینه هتل، سفر و هواپیما نیز چیزی حدود پنج میلیارد تومان می​شود که با این حساب دیگر چیزی نمی​ماند و باید مفتی بازی کنیم ولی من به شخصه حاضرم برای فولاد مفتی بازی کنم. همین الان هم 20 درصد از قرارداد سال قبل من باقی مانده ولی هیچ بحث و مشکلی ندارم؛ چرا که اصلا دنبال پول نیستم و فقط دوست دارم که مردم خوزستان را شاد کنم، چون پول همیشه هست و می​آید و می​رود، چه انسان بدبختی باشیم و چه پول​دارترین، همه در نهایت یک جا می​رویم، ضمن این‌که هیچ کس از گرسنگی نخواهد مرد.

این بازیکن تیم فولاد خوزستان درباره دراگان اسکوچیچ نیز بیان کرد: اسکوچیچ با تیم قرارداد دارد و فکر نمی​کنم خودش هم دوست داشته باشد از فولاد برود. او مردم خوزستان و بچه​های تیم را دوست دارد و انسان و مربی خوبی هم است. همه ایران نیز به لحاظ فنی و اخلاقی تاییدش می​کنند. وی کلا مثل ایرانی​ها است و آدم با احساسی است. شنیده​ام که از استقلال هم پیشنهاد داشته است، با این حال صلاح هر کس را خودش بهتر می​داند.

وی درخصوص وضعیت حال حاضر خودش نیز خاطرنشان‌کرد: در این مدت با تیم دانشگاه آزاد اهواز، تمریناتم را دنبال می​کردم. اخیرا هم بازی​های دانشگاهی داشتیم که مسابقات در سطح استان و در دزفول انجام شد و تیم ما بین 14، 15 تیمی که در مسابقات بودند، سوم شد. الان هم با توجه به این‌که دانشجوی ترم دو رشته تربیت بدنی‌ام، درگیر امتحانات هستم. من هم که بچه رامشیر هستم و یک رودخانه در این شهر داریم که هفته‌ای یک بار به آن جا می​روم و در کل زندگی، خوب پیش می‌رود.

خالدی با اشاره به این‌که یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارد، گفت: دو سه پیشنهاد لیگ برتری برای فصل بعد هم دارم که به آن‌ها اعلام کرده​ام هر کس تمایل دارد، با باشگاه مذاکره و نامه​نگاری کند چرا که من با فولاد قرارداد دارم؛ البته مطمئن هستم باشگاه فولاد مخالفت می​کند.

وی در خصوص تحولات اخیر باشگاه فولادخوزستان نیز اظهار کرد: آقای دهکردی، بیش از حد توانش برای این تیم زحمت کشید و بازیکنان بسیاری را از پایه به تیم بزرگسالان فولاد تزریق کرد و خیلی برای تیم​های پایه زحمت کشید. مهرداد جماعتی، آرش افشین، یوسف وکیا، احمد عبدالله​زاده، ولید مشایی​زاده، سروش سعیدی، هادی حبیبی، بهمن جهان​تیغ و علی‌سینا ربانی، همگی محصول مدیریت آقای دهکردی هستند. خود من در زمان او از نیروی زمینی به فولاد آمدم و دهکردی در این راه خیلی به من کمک کرد. هم او، هم آقای جلالی و هم عباس نواصرزاده خیلی به من کمک کردند که از همه آن‌ها تشکر می​کنم.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: دهکردی یک مقام قهرمانی و دو صعود به آسیا را برای خوزستان آورد و دل مردم این استان را شاد کرد. او از جان مایه گذاشت و واقعا دستش درد نکند. قطعا او زحمت کشیده که توانسته است این افتخارات را کسب کند. البته مردم خودشان این‌ها را می​دانند. امیدوارم هر کس به جای او می​آید، بتواند کار خود را درست انجام دهد و به تیم کمک کند. ما همگی هدفمان کمک به تیم است. کسی هم که به فکر منفعت خودش باشد، زیاد دوام نمی​آورد.

وی بیان کرد: این بلاتکلیفی که اکنون در آن قرار گرفته​ایم، به ضرر ما است. ما در این مدت می​توانستیم بازیکن جذب کنیم یا تمرینات‌مان را زودتر شروع کنیم و فکرمان آزادتر و خیال​مان راحت​تر باشد تا مردم این قدر نگران نباشند. خدا شاهد است هواداران زیادی به من زنگ می​زنند و مرتب می​پرسند تکلیف چه شد؟ من هم که از همه جا بی​خبر، جوابی ندارم به آن‌ها بدهم. این که می​گویم خبری ندارم واقعا همین طور است چون دنبال حاشیه نیستم و معتقدم بالادستی​های تیم، مانند مسوولان شرکت، ​سرپرست، مدیرعامل و هیات مدیره کارشان را بلد هستند و قرار نیست ما دخالت کنیم و هر روز برویم باشگاه و بپرسیم چه شد، آن‌ها خودشان قطعا بیشتر نگران هستند زیرا در وهله اول تیم خودشان است و در وهله دوم تیم استان​شان.

هافبک و مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با این تیم تسویه‌حساب کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، مجید حیدری، مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان که قراردادش با این تیم برای دو فصل بود، پس از یک فصل حضور در این تیم به صورت توافقی از استقلال جدا شد و فسخ قرارداد کرد.همچنین ایمان باصفا، هافبک این تیم که برای یک فصل به صورت قرضی از تیم استقلال تهران به استقلال خوزستان پیوسته بود، پس از پایان مدت قراردادش، با این باشگاه تسویه حساب کرد.

جشنواره استعدادیابی اسکواش با حضور مربی استعدادیاب فدراسیون در اهواز برگزار خواهد شد.

محمد آران، رییس هیات اسکواش استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: این جشنواره روز پنج​شنبه (28 خرداد) برگزار می​شود و طی اطلاع​رسانی‌ای که به باشگاه​های نفت اهواز و نفت آبادان و همچنین به مدارس اهواز داشته​ایم، از علاقه‌مندان درخواست داشتیم که در این جشنواره شرکت کنند. وی با بیان این‌که این جشنواره در هر دو بخش پسران و دختران انجام می​شود، گفت: مربی استعدادیاب فدراسیون نیز در این جشنواره شرکت می​کند و علاقه‌مندان را از نظر مواردی از جمله قد، چابکی و ذکاوت که در اسکواش ملاک هستند، می‌سنجند تا ایده​آل​ها انتخاب شوند. 

رییس هیات اسکواش خوزستان بیان‌کرد: این طرح در سراسر کشور نیز انجام می​شود و هر هیات استانی تا پایان فصل تابستان فرصت دارد که استعدادها را که نوپا هستند به شرایط خوبی برساند تا این استعدادها در پایان شهریورماه در مسابقات کشوری رده​های سنی زیر 9 و زیر 11 سال، شرکت کنند.وی خاطرنشان‌کرد: در هر صورت نفراتی که از این جشنواره استانی انتخاب می​شوند، وارد بُعد دیگری از کار می‌شوند و البته به این صورت نیست که بگوییم فقط همین نفراتی که انتخاب می​شوند می​توانند در این رشته کار کنند، بلکه سایر نفرات هم می​توانند به کار خود ادامه دهند.

معاون عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به روند کند ساخت خانه والیبال اهواز، دلیل این موضوع را کمبود اعتبار دانست.

امین دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: خانه والیبال اهواز در بخش پروژه‌های ما با نام سالن چند منظوره و مختص ورزش‌های توپی از آن یاد می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی است و روند ساخت آن از سال 86 آغاز شده است ولی در ادامه به دلیل عدم اعتبار، پروژه متوقف و از سال 91 به بعد با تخصیص اعتبار، کار ساخت آن از سر گرفته شد.

معاون عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مراحل ساخت این سالن تاکنون هم ادامه دارد ولی باتوجه به اعتباراتی که در اختیارمان قرار گرفته است، مراحل ساخت آن به کندی پیش می‌رود.

وی با بیان این‌که این پروژه تاکنون از پیشرفت 92، 93 درصدی برخوردار بوده است، عنوان کرد: یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساخت این سالن هزینه شده است و برای به بهره‌برداری رسیدن به مبلغی نزدیک به 200 میلیون تومان دیگر نیاز دارد و باتوجه به این‌که اعتبار هم در دست ادارات نیست، بهره‌برداری از آن هم مشخص نیست.

 دارابی با اشاره به قسمت‌های باقی مانده کار جهت بهره‌برداری از سالن، افزود: کارهای مربوط به تاسیسات برقی، سیستم خنک‌کننده و کف‌پوش این سالن باقی مانده است و اتمام کلی مراحل ساخت بستگی به این دارد که چه زمانی اعتبار مورد نیاز تخصیص پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد