سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

تجمع مالباختگان شرکت ورمی کمپوست در مقابل دادگستری دزفول

دزفول - ایرنا - جمعی از مالباختگان شرکت ورمی کمپوست (نوتاش کمپوست) برای رسیدگی به وضعیت این شرکت صبح شنبه در مقابل ساختمان دادگستری دزفول تجمع کردند.

به گزارش ایرنا حدود 60 نفر از مالباختگان شرکت ورمی کمپوست (نوتاش کمپوست ) از شهرهای مختلف استان های خوزستان و لرستان حوالی ساعت هشت صبح شنبه در مقابل ساختمان دادگستری دزفول تجمع کردند.

تجمع کنندگان خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده کلاهبرداری شرکت نوتاش کمپوست به مدیر عاملی (ب د خ ) شدند.

دادستان دزفول نیز به ایرنا گفت:مدیر عامل شرکت ورمی کمپوست نوتاش پارسال دستگیر شده است.

احمد قهرمانی سرمایه های جمع آوری شده از مردم توسط این شرکت را بالغ بر 200 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: به گفته متهم اصلی پرونده وی از 600 نفر از شهروندان 10 استان کشور پول دریافت کرده است.

وی افزود: اموال توقیف شده از این متهم شامل سرمایه گذاری در املاک و ساختمان سازی و نیز 40 میلیارد ریال ارزش کارخانه ورمی کمپوست بسیار کمتر از میزان بدهی به شاکیان می باشد ضمن اینکه کار شناسایی سایر اموال و دارایی های متهم ادامه دارد.

وی افزود: در دیدار با نمایندگان مال باختگان مقرر شد این پرونده با سرعت بیشتری مورد رسیدگی قرار گیرد اما از آنجا که هنوز افرادی هستند که از این شرکت طلبکار می باشند و شناسایی نشده اند لذا همچنان پیگیر شناسایی سایر شاکیان این پرونده می باشیم.

دادستان دزفول افزود:تلاش می شود رسیدگی به پرونده شرکت نوتاش کمپوست ظرف مدت سه ماه آینده به پایان برسد تا بتوان بخشی از طلب شاکیان پرونده را پرداخت کرد.

تجمع مال باختگان شرکت ورمی کمپوست در مقابل ساختمان دادگستری دزفول حوالی ساعت 11 روز شنبه به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد