سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوش

28 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان شوش کشف شد

دزفول - ایرنا - فرماندار شوش گفت:با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مقدار 28 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شوش کشف شد.

به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز شنبه در بازدید از کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شوش افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان جمعه شب با کنترل خودروهای عبوری این مقدار مواد مخدر را از یکدستگاه خودروی وانت پیکان که از اهواز عازم کوهدشت لرستان بود کشف کردند.

وی افزود:در این رابطه راننده خودرو دستگیر که پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی می شود.

نجاتی اظهار کرد:از ابتدای امسال تاکنون مقدار 97 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان شوش کشف و 45 نفر دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش همچنین از کشف 70 قبضه اسلحه در این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار سلاح شامل سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز می باشد که از 37 نفر کشف و توقیف شده است.

وی گفت:با توجه به تاکید استاندار خوزستان و تصمیم شورای تامین شهرستان شوش با دارندگان سلاح غیر مجاز و افرادی که اقدام به تیراندازی در مجالس عروسی و عزا می کنند همچنین توزیع کنندگان مواد مخدر با جدیت بیشتری برخورد می شود.

نجاتی از مردم این شهرستان خواست با همکاری و مشارکت همه جانبه با عوامل انتظامی زمینه کنترل جرایم و برقراری نظم و امنیت اجتماعی را فراهم کنند.

شهرستان شوش با 200 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد