سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث در استان

رئیس شورای شهر اهواز:

رئیس شورای شهر اهواز گفت: دو نفر از عوامل توزیع کننده گوشت غیر بهداشتی در کلانشهر اهواز دستگیر شدند.

قربانعلی سعادت نیا اظهار داشت: به محض اطلاع از ذبح غیر بهداشتی و توزیع  آن در کلانشهر اهواز وارد عمل شدیم و با مسئولان شهری و استانی جلساتی را برگزار کردیم.

وی گفت: این افراد سودجو بدون در نظر گرفتن نکات بهداشتی به ذبح تعدادی دام پرداخته و آنها را به فرآورده‌های گوشتی نظیر کارخانه‌های سوسیس و کالباس با قیمت ارزانتر فروخته بودند.

سعادت‌نیا بیان کرد: با جدیت این مسئله را پیگیری کردیم که خوشبختانه چندی پیش این دو نفر دستگیر شدند.

وی درباره فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر اهواز گفت: خوشبختانه این بار نخست است که به عنوان شورا در مسائل مربوط به استان وارد شده‌ایم و به صورت منظم با استاندار خوزستان جلسه داریم.

رئیس شورای شهر اهواز افزود: طرح‌هایی را برای جمع آوری دست فروشان خیابان سلمان فارسی به دور از خشونت و برخورد فیزیکی در دستور کار داریم که به زودی اجرایی می‌شود.منبع: تسنیم
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت:در درگیری مسلحانه با یک باند قاچاق مواد مخدر ضمن انهدام این باند 243کیلو گرم حشیش ازآنان کشف و ضبط گردید.

سرهنگ بهروز حسنوند اظهارکرد: شب گذشته بعد از مشکوک شدن پلیس شهرستان ایذه به دو خودرو و تعقیب آنان،متهمین بلافاصله از محل متواری شدند.

حسنوند گفت:پس از دریافت گزارشات واصله بامداد امروز در ورودی شهرستان شوشتر از سمت نفت سفید پست ایست بازرسی دایر که متهمین پس از مواجه شدن با ماموران انتظامی شوشتر شروع به تیراندازی کردند.

فرمانده ی انتظامی شوشتر اظهارکرد: این درگیری که از 5بامداد تا 8صبح به طول انجامید در نهایت منجر به دستگیری قاچاقچیان شد.
وی افزود: در درگیری قاچاقچیان با ماموران انتظامی دو نفر از آنان و یک سرباز نیروی انتظامی مجروح شدند که حال آنان مساعد است.
فرمانده انتظامی شوشتر تصریح کرد:با تلاش نیروهای انتظامی این محموله 243 کیلوگرمی حشیش که بصورت ماهرانه در طول مسیر جاسازی شده بود ساعت پنج بعد از ظهر امروز کشف و ضبط گردید.
حسنوند گفت: در این درگیری همچنین دو دستگاه خودروی سواری پژو و سمند از قاچاقچیان ضبط شد.
وی افزود:متهمین هم اکنون جهت تحقیقات بیشتر در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته اند.
قاچاقچیان از محور ترانزیتی شیراز قصد ورود به خرمشهر را داشتند که بعد از تعقیب نیروهای انتظامی در شهرستان ایذه،به سمت شوشتر تغییر مسیر دادند.منبع: ایرنا
برخورد سه دستگاه خودرو در جاده دزفول ، شوشتر به مرگ راننده پراید منجر شد.
این حادثه تصادف ساعت 16 عصر شنبه در 500 متری صالح شهر در محدوده شهرستان گتوند بین یک دستگاه سواری پراید و دو دستگاه کامیون رخ داد که بر اثر آن راننده 24ساله پراید در دم جان باخت.
مدیر روابط عمومی فرمانداری گتوند گفت:خودروی پراید که از دزفول به سمت شوشتر در حرکت بود پس از برخورد به پشت کامیون بنز 911 به سمت مخالف منحرف شده و با کامیون روبرو که از شوشتر به سمت دزفول در حرکت بود برخورد کرد.
باقر ابراهیمی به نقل از پلیس راه افزود:کامیون باری 911 پس از تصادف از محل حادثه متواری شده که توسط پلیس راه متوقف و خودروی کامیون به پارکینگ منتقل شد.
پلیس راه در حال بررسی چگونگی وقوع این حادثه است.
جاده دزفول ، شوشتر از جاده های ترافیکی شمال استان خوزستان است که طرح تعریض و ایمن سازی بخش هایی از آن نیمه کاره باقی مانده است.منبع: ایرنا
فرماندار ویژه دزفول گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ نفر در شهرستان و پس از بروز حادثه در بسترهای آبی دزفول غرق شده‌اند.
حبیب الله آصفی اظهار داشت: توجه به  رعایت نکات ایمنی و غریق در کاهش میزان تلفات بسترهای آبی و تفریحی دزفول امری ضروری است.
وی گفت: با شروع فصل گرما حجم ورود گردشگران به مجموعه‌های تفریحی و سرگرمی حاشیه رودخانه دز در شهرستان از رشد و استقبال گسترده‌ای بهره مند شده است.
فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون 3 نفر پس از بروز حادثه در بستر آبی رودخانه دز دچار حادثه و غرق شده‌اند. 
وی افزود: در سال گذشته نیز دوازده نفر به علت بی‌توجهی به رعایت نکات مورد نیاز در تفریح در رودخانه دز دچار حادثه و غرق شده‌اند.
آصفی با بیان اکه افراد بومی اکثرا به مناطق مجاز و کم خطر شنا در رودخانه دز آشنا هستند، گفت: اکثر افراد حادثه دیده در بستر آبی رودخانه دز را افراد غیر بومی شامل می‌شوند.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: با همکاری واحدهای امدادی و خدماتی رفع نیازهای غریق و نجات رودخانه دز به عنوان یک محور مهن خدماتی امسال شهرستان تعیین و اجرای ضروریت های این خدمات به صورت ویژه با هدف تامین رضایت عمومی مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.
منبع: تسنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد