سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث

در حادثه سقوط دو کارگر افغان از ارتفاع یک ساختمان در دست ساخت در دزفول یک تن کشته و نفر دیگر مصدوم شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: این حادثه ساعت 11 و 25 دقیقه صبح پنجشنبه در خیابان ابوریحان دزفول رخ داد.
فریدون جعفریانفر افزود:این دو کارگر ساختمانی در حال کار در ارتفاع بودند که به دلیل نامعلومی تعادل خود را از دست داده و سقوط کردند.
وی اظهار کرد:یکی از کارگران افغان با حدود 50 سال سن بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و نفر دیگر نیز از ناحیه کمر آسیب دیده که توسط اورژانس 115 به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شده و تحت درمان می باشد.

جعفریانفر همچنین گفت:یکی دیگر از کارگران افغان که شاهد این حادثه بوده از شدت ترس دچار تشنج شده که به بیمارستان منتقل گردید و حال عمومی وی خوب گزارش شده است.
بخشی از فعالیت های ساختمانی در دزفول از جمله حفر چاه توسط کارگران مهاجر افغان انجام می شود.
هفتم فروردین ماه امسال نیز ریزش دیواره چاه فاضلاب در یکی از مناطق شهر دزفول موجب مرگ یک کارگر افغان شد.منبع: ایرنا
خوابگاه دانشجویی پسرانه شهید رجایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز واقع در منطقه کیانپارس برای دقایقی دچار حریق شد به همین دلیل دانشجویان به خوابگاه دیگری انتقال داده شدند.
به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اهواز، آتش سوزی در یکی از اتاق‌های خوابگاه پسرانه شهید رجایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بدون هیچ‌گونه صدمه جانی مهار شد.
ساسان موگهی با بیان این موضوع اظهار داشت: ساعت 18 و 30 روز گذشته بیستم خردادماه یکی از اتاق‌های خوابگاه دانشجویی پسرانه شهید رجایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز واقع در منطقه کیانپارس برای دقایقی دچار حریق شد که با اقدام به موقع دانشجویان، مسئولان خوابگاه و همچنین حضور تیم آتش‌نشانی و با انجام عملیات امداد و نجات در مدت زمان کوتاهی آتش مهار شد.معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه صدمات جانی در پی نداشته و تمامی دانشجویان در سلامت کامل هستند.
وی افزود: به دلیل دودآلود بودن محیط خوابگاه، تمامی دانشجویان به خوابگاه دیگری انتقال داده شدند و جای هیچگونه نگرانی نیست.
موگهی درباره علت آتش سوزی عنوان کرد: علت وقوع این حادثه توسط مسئولان آتش نشانی در دست بررسی است.منبع: تسنیم
بازار طلافروشان این شهرستان واقع در کوچه علوی طعمه حریق شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر ماهشهر گفت: آتش‌سوزی بازار طلافروشی ماهشهر با کم‌ترین خسارت ممکن مهار شد.
بهروز محسنی اظهار کرد: بازار طلافروشان ماهشهر ساعتی پیش دچار آتش‌سوزی شد و مأموران آتش‌نشانی این شهرستان بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی افزود: این آتش‌سوزی با هوشیاری، سرعت عمل و دقت مأموران این آتش‌نشانی مهار و از گسترش آن به مغازه‌های مجاور جلوگیری شد و خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی در پی نداشت و با کمترین خسارت ممکن همراه بود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر ماهشهر ادامه داد: برای مهار این آتش‌سوزی تیم B آتش‌نشانی ستاد مرکزی اعزام شد که با حضور به موقع آتش‌نشانان و تلاش بی‌وقفه آنان، این حریق به سرعت مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.
محسنی خاطرنشان کرد: علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است، اما خوشبختانه این سانحه هیچ تلفاتی در پی نداشته است.
وی در پایان اضافه کرد: این حریق به طور کامل اطفا شده است و مأموران این آتش‌نشانی پس از حصول اطمینان کامل از مهار آتش محل را ترک کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد