سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

امام جمعه موقت اهواز، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: اکنون که در جمعه آخر ماه مبارک شعبان و در آستانه ورود به ماه بندگی خدا هستیم تمام مسئولان و مردم را به تقوای الهی دعوت می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمد حاجتی: ایجاد روحیه تقوامداری بین مسئولان و آحاد مردم سبب باز شدن گره‌ها و مشکلات فعلی و همچنین شکست دشمنان بدخواه ملت ایران می‌شود.
میراحمد حاجتی درباره نحوه مقابله با دشمنان ملت ایران گفت: آخرین وصیت امام خمینی(ره) به مسئولان استقامت و نشان ندادن ضعف در برابر دشمنان ملت اسلامی ایران بود.
امام جمعه موقت اهواز با انتقاد از ربط دادن تمام موضوعات کشور به بحث تحریم‌ها بیان کرد: ربط دادن تمام مسائل و مشکلات به موضوع تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه امری اشتباه است که سبب قوت گرفتن روحیه دشمنان ملت ایران خواهد شد.
وی با اشاره به وصیت‌های امام راحل اظهار داشت: ملت ایران باید پیروی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای باشند وگرنه از دشمن سیلی خواهند خورد.
میراحمد حاجتی تصریح کرد: به‌برکت خون شهدای ملت ایران اکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که مرتباً از سوی مقامات آمریکا به رژیم منحوس آل سعود هشدار داده می‌شود: در برخورد با جمهوری اسلامی ایران تمام جوانب احتیاط را رعایت کن.
وی با اشاره به قدرت ایران در عرصه بین الملل افزود: معاون وزیر دفاع آمریکا به مقامات آل سعود اعلام می‌کند: در صورت حمله ایران به عربستان در کمتر از یک ساعت به دوره قبل از صنعتی شدن خواهید رسید به‌گونه‌ای که حتی تلفنی برای گزارش وضعیت کشورتان به مقامت ایالات متحده نخواهید داشت.

میراحمد حاجتی با اشاره به پیشرفت علمی فرزندان ملت ایران افزود: به‌زودی از دو ناو بومی و صددرصد ایرانی با نام‌های فاتح و دماوند رونمایی می‌شود که توان نظامی ایران را در مقابله با دشمنان این ملت شریف دوچندان می‌کند.

منبع: تابناک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد