سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

برای شرکت در انتخابات مجلس
شهردار آبادان استعفای خود را تقدیم شورا کرد

شهردار آبادان برای شرکت در رقابت انتخابات مجلس دهم، استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی این شهر کرد.

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان استعفای خود را تقدیم شورا کرد                

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی شهردار آبادان برای شرکت در رقابت انتخابات مجلس دهم، ظهر امروز رسما استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی این شهر کرد.

در همین راستا رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: شهردار آبادان دقایقی پیش استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر کرد.

خلیل جنامی افزود: شهردار آبادان پیش‌تر در حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورا و اهالی این منطقه عدم کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرده و گفته بود قصد کاندیداتوری را ندارد ولی هزینه‌های چند 100 میلیون تومانی بنرهای سطح شهر و صفحات اول برخی از نشریات حکایت دیگری داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: شهردار آبادان ابتدا باید لیستی از طلبکاران را به شورای اسلامی این شهر ارائه و میزان طلب پیمانکاران، سازمان های شهرداری و بیمه تامین اجتماعی را مشخص کند.

جنامی در پایان افزود: به طور حتم طی روزهای آینده سرپرست شایسته ای را انتخاب می‌کنیم.

*بهبود چهره شهر نشان از همدلی «شورای شهر و شهرداری» دارد

محمودرضا شیرازی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان چنین عنوان کرد: امروز استعفای خود را به‌عنوان آخرین مهلت و زمان قانونی تقدیم شورای اسلامی شهر کردم.

شهردار مستعفی آبادان گفت: در همین راستا از همفکری، همدلی و همکاری همه اعضای شورای شهر که در طول خدمتم همراه و یاورم بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

شیرازی در پایان بیان کرد: از تمام کمی و کاستی‌های باقیمانده در سطح شهر و آن دسته از مطالبات به حق مردم آبادان که در طول 25 سال پس از پایان دوران دفاع مقدس معطل مانده و در طول حدودا پنج سال گذشته موفق به جبران برخی از کاستی‌های مذکور نشدم، طلب بخشش دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد