سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تصویری و ورزشی

شبکه ای از مسیرهای خطرناک برای پیاده روی به آنها اجازه می دهد تا به پنج قله کوه دسترسی داشته باشند. این پنج قله به همراه هم شکلی شبیه گل را ایجاد می کنند.

(118سفر)- کوه هوآشان در چین می تواند واژه های مانند نشاط، آدرنالین و ترس از مرگ را با هم ترکیب کند. مسیرهای پیاده روی ترسناکی که برای بالا رفتن از این کوه استفاده می شوند، بازدیدکنندگان شجاع را به چایخانه ای در ارتفاع 2160 متری واقع در قله جنوبی آن رهنمون می سازند.

کوه هوآشان حداقل از قرن دوم پیش از میلاد، هنگامی که یک معبد دائویست در این مکان ساخته شد از اهمیت مذهبی برخوردار بوده است. از آن زمان، زائران، راهبان و راهبه ها در این کوه و مناطق اطراف آن ساکن هستند. شبکه ای از مسیرهای خطرناک برای پیاده روی به آنها اجازه می دهد تا به پنج قله کوه دسترسی داشته باشند. این پنج قله به همراه هم شکلی شبیه گل را ایجاد می کنند.
اگرچه به دلیل هجوم گردشگرن برای بازدید از کوه هوآشان، مسیرهای پیاده روی تقویت شده اند اما همچنان خطرناک محسوب شده و این کوه از شهرت سقوط های مرگبار برخوردار است. محیط اطراف کوه هوآشان که در شهر هوآیین قرار گرفته بسیار جذاب بوده و همچنان بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جلب می کند. هوآین به عنوان مهد فرهنگ سه هزار ساله چینی در نظر گرفته می شود و همچنین سایت مشهور لشکر سفالی نیز در این شهر قرار دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد