سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

عضو شورای شهر آبادان انتقاد کرد
جابجایی معنادار و بدون دلیل کارشناسان منطقه یک شهرداری آبادان

عضو شورای اسلامی شهر آبادان از جابجایی معنادار و بدون دلیل کارشناسان منطقه یک شهرداری انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: جابجایی معنادار و بدون دلیل کارشناسان منطقه یک شهرداری آبادان                

خلیل جنامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: جابجایی‌های معنادار کارشناسان منطقه یک شهرداری به سفارش دوستان در حال انجام است.

وی افزود: اگر فردی رشوه می‌گیرد و یا اختلاس کرده چرا باید به طور مجدد به پیکره این واحد برگردد؟!

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: منطقه یک شهرداری آبادان (شامل منطقه امیری و اطراف) یکی از مناطق بزرگ شهرداری‌ست که بیشتر انبوه سازان و برج سازان در این منطقه تمایل به سرمایه گذاری دارند.

جنامی تصریح کرد: اگر کسی حتی کارشناس منطقه، در کارش ایراد و مشکل دارد پس چه اصراری به بازگشت آن وجود دارد؟ شهردار وظیفه دارد تا از انجام این کارها جلوگیری کند.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی از جابجایی‌ها بدون استعلام از واحد حراست شهرداری انجام می‌شود که این خلاف است و جای بسی تاسف دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: اگر شهردار قصد دارد تا برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا دهد دیگر این جابجایی‌ها چه معنا و مفهومی دارد.

جنامی با بیان اینکه استفاده از اموال عمومی و بیت المال حرام است، افزود: شهردار آبادان نباید برای انجام اموری که رنگ و بوی تبلیغاتی دارد از امکانات شهرداری حتی خودرو آن استفاده کند، گاها دیده شده که شهردار برای حضور در مناطق و بخش‌هایی که هیچ ارتباطی با شهر آبادان ندارد (اروندکنار و بخش‌های مرتبط با آن) از وسیله نقلیه شهرداری استفاده می‌کند که این به هیچ وجه درست نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اجرای پروژه‌هایی که از همان ابتدای بهره‌وری با مشکل مواجهند، اظهار کرد: اگر قرار است کاری انجام شود اما از آن استفاده بهینه نشود پس چرا این همه بودجه بیت المال هزینه می‌شود و بعد هم بلااستفاده می‌ماند؟ به طور مثال پله برقی واقع در خیابان دهداری افتتاح شد اما اکنون درب آن بسته است.

جنامی، بار دیگر خواستار توجه و دقت نظر بیشتر شهردار آبادان در خصوص مسائل پیرامونی شهرداری و مناطق مرتبط شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد