سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان

برای «همایش بین‌المللی روز مسجدسلیمان»
«کاردار سفارت لیبی» از مسجدسلیمانی‌ها تقدیر کرد

«کاردار سفارت لیبی در کشورمان» با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برگزاری «همایش بین‌المللی روز مسجدسلیمان» و همچنین میهمان نوازی مسجدسلیمانی‌ها تجلیل کرد.

خبرگزاری فارس: «کاردار سفارت لیبی» از مسجدسلیمانی‌ها تقدیر کرد
               

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، «کاردار سفارت لیبی در کشورمان» با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برگزاری «همایش بین‌المللی روز مسجدسلیمان» و همچنین مهمان نوازی مسجدسلیمانی‌ها تجلیل کرد.

محمد عبدالقادر بیترو در این نامه آورده است: مفتخر است که نهایت احترام و قدردانی و علاقمندی خویش را جهت استقبال و پذیرایی فوق‌العاده شما را ابراز کنم، فرصت را مغتنم شمرده تا مجدداً مراتب تشکر و امتنان خویش را برای جنابعالی و همکارانتان که در استقبال از بنده نقش داشتند اظهار کنم.

در ادامه نامه تشکر آمیز کاردار موقت سفارت لیبی در ایران آمده است: ضمناً از مردم خوب شهر مسجدسلیمان به جهت پذیرایی خوب و حسن ضیافت سپاسگزارم.

یادآوری می‌شود به مناسبت پنج خرداد سالروز فوران نفت از نخستین چاه نفت خاورمیانه، پنج‌شنبه گذشته با حضور نمایندگان سفارتخانه‌های ونزوئلا، لیبی و الجزایر و مقامات استانی و محلی به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد