سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

دستگیری سه زمین خوار در آبادان/رد مال چهار میلیارد و 900 میلیون ریالی

آبادان-ایرنا-فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سه زمین خوار که با تنظیم اسناد جعلی، اراضی ملی را تصاحب می کردند خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین کهیایی چهارشنبه گفت:ماموران پلیس آگاهی شهرستان آبادان با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و پیچیده از وجود یک باند زمین خواری که با تنظیم اسنادجعلی اراضی ملی زمین شهری را به نفع خود تصاحب می کردند، باخبر شدند.

وی اظهار داشت:با هماهنگی مقام قضایی، مجوز تحقیقات جدی و گسترده در راستای شناسایی اعضای این باند صادر و تیم ویژه ای از کارگاهان مجرب آگاهی شهرستان آبادان تشکیل شد.

سرهنگ کهیایی اظهار داشت:با پیگیری این پرونده پیچیده موفق به کشف سرنخ هایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر افزود:ماموران پلیس، به فردی به نام 'ک' از کارمندان یکی از دستگاه های خدماتی آبادان که در دستگاه دیگری مامور به خدمت بود، مظنون شده و پس ازپیگیری فراوان، دو همدست وی را نیز شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:این افراد با جعل مهر و امضاء، نسبت به تنظیم اسناد اراضی ملی زمین شهری به نام خود اقدام می کردند.

سرهنگ کهیایی اظهار داشت :پس از تأیید اخبار و با هماهنگی مقام قضایی٬ متهمان قبل از فروش اراضی ذکر شده دستگیر شده و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی مدارک و اسناد جعل شده کشف و ضبط شد.

سرهنگ کهیایی درخاتمه اظهار داشت:قیمت زمین هایی که از سوی متهمان با سند جعلی تصرف شده بود، چهار میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت:متهمان پس از اعتراف به اتهامات وارد شده به همراه پرونده، تحویل مقام قضایی ذیصلاح شدند و باصدور حکم بازداشت و روانه زندان شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد