سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار عمرانی اهواز

معاون استاندار خوزستان:

فاز نخست پل نهم اهواز خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه برای ساخت مسیرهای خروجی و ورودی پل نهم اهواز مشکلی وجود ندارد، گفت: فاز نخست این پل خردادماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، احمد سیاحی امروز در بازدید از پروژه ساخت پل نهم اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز نخست پل نهم اهواز خرداد ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای ساخت مسیرهای خروجی و ورودی این پل مشکلی وجود ندارد، گفت: عملیات باقی مانده برای ساخت عرشه این پل خرداد امسال به پایان می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: می‌توان با همکاری شرکت ملی نفت ایران و استفاده از ظرفیت‌های این شرکت مسیرهای ورودی این پل به برخی از مناطق شهری اهواز را تکمیل کرد.

وی عنوان کرد: در نظر گرفتن برخی محدودیت‌ها بر روی پل نهم سبب رفع گره‌های ترافیکی در شهر اهواز می‌شود و بدون شک تعامل با شرکت ملی نفت ایران در این زمینه خیلی از موانع را برطرف می‌کند.

سیاحی تصریح کرد: به دنبال تسریع انحصال املام در قسمت غربی پل هستیم چرا که در 600 متر امداد عرشه پل نهم اهواز موضوع تملک دارایی و بخش خصوصی وجود دارد.

وی گفت: 70 میلیارد ریال برای ساخت این پل اختصاص پیدا کرده که تاکنون 30 میلیارد ریال آن پرداخت و در ماههای اینده نیز مبلغی پرداخت می‌شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با انتقاد از روند اجرایی برخی از پروژه‌های عمرانی خوزستان اظهار داشت: باید بحث‌های اجتماعی پروژه‌ها قبل از آغاز بررسی شود و در همین طرح بحث تملک دارایی زمین‌های اطارف باید قبل از آغاز پروژه انجام می‌شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد