سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

تشریح جزییات دستگیری سرکرده باند آدم ربایی دزفول

دزفول - ایرنا - فرمانده انتظامی دزفول جزییات دستگیری سر کرده باند آدم ربایی در این شهرستان را تشریح کرد.

یک دندانپزشک در دزفول دهم آذرماه 1393 توسط سه نفر آدم ربا ربوده شد.

آدم ربایان که در قبال آزادی این پزشک تعداد 600 سکه طلا از خانواده اش مطالبه کرده بودند این پزشک را مدت هشت روز در شرایطی سخت در غاری در ارتفاعات کوهستانی بین استانهای خوزستان و لرستان مخفی کردند.

به گزارش ایرنا از فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول سرهنگ احمد چنداز روز چهارشنبه افزود:آزادی گروگان از دست آدم ربایان در سه مرحله توسط ماموران انتظامی دزفول و در مناطق سخت گذر و صعب العبور شمال استان خوزستان صورت گرفت.

وی افزود:در دو مرحله نخست عملیات که بلافاصله پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی محل اختفای گروگانگیران در آذرماه پارسال انجام شد دو نفر از آدم ربایان دستگیر و پزشک در سلامت کامل از دست آنان آزاد شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد:نفر سوم این آدم ربایی که سرکرده باند و از افراد شرور و سابقه دار نیز می باشد و به جرم شرارت ،معامله مواد مخدر ، خرید و فروش سلاح تحت تعقیب مراجع قضایی نیز می باشد، اوایل هفته جاری توسط ماموران انتظامی دزفول در اصفهان به دام افتاد.

سرهنگ چنداز با بیان اینکه برای دستگیری عوامل این باند آدم ربایی نیروی انتظامی بیش از 30 شبانه روز کار اطلاعاتی و عملیاتی انجام داده است افزود:

مرحله آخر این عملیات که منجر به دستگیر سرکرده باند آدم ربایی در اصفهان شد و 20 روز به طول انجامید یک گروه زبده از نیروی انتظامی دزفول عملیات مختلف اطلاعاتی ، شناسایی و کمین را انجام دادند.

وی از نکات قابل توجه در انجام این عملیات را پرداخت نشدن وجه مورد مطالبه آدم ربایان ، آزادی پزشک ربوده شده در سلامت کامل ، دستگیری تمام عوامل آدم ربایی و زخمی نشدن هیچیک از عوامل و ماموران نیروی انتظامی در عملیات های آزاد سازی گروگان ذکر کرد.

فرمانده انتظامی دزفول در خاتمه به شهروندان توصیه کرد در صورتیکه فردی تحت عنوان مامور انتظامی یا اطلاعاتی به آنها مراجعه می کند حتما از وی کارت شناسایی مطالبه کنند و حکم قضایی را رویت نمایند ضمن اینکه تماس با فوریت های پلیسی 110 نیز در این رابطه بسیار مهم است که باید مورد توجه شهروندان قرار گیرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد