سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان

با حضور پر شور مردم برگزار شد
مراسم استقبال از قهرمانان ایذه‌ای تیم ملی کشتی + تصاویر

مراسم استقبال از «رامین طاهری» و «پیام بویری» افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی با حضور پرشور مردم در ایذه برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مراسم استقبال از قهرمانان ایذه‌ای تیم ملی کشتی + تصاویر                

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، مراسم استقبال از «رامین طاهری» و «پیام بویری» دو کشتی‌گیر ایذه‌ای تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا امشب در تالار مولوی دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

مردم شهرستان ایذه در پی قهرمانی رامین طاهری در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی بزرگسالان آسیا به‌عنوان اولین دارنده طلای ورزش بزرگسالان ایذه و کسب مقام ارزنده برنز توسط پیام بویری کشتی‌گیر وزن 75 در این مسابقات بزرگ قاره‌ای، چشم انتظار حضور این دو دلاور مرد ورزش کشور و افتخار شهرستان خود بودند.

با اینکه پیام بویری به‌دلیل به‌وجود آمدن آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه زانو در این‌دوره از مسابقات، پس از بازگشت به کشور برای مداوای خود در تهران ماند و در مراسم استقبال امروز حاضر نبود، ولی تشویق بی‌امان وی توسط حاضران در سالن، محبوبیت وی را در بین ورزش دوستان و جوانان ایذه‌ای نشان می‌داد.

مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور شهرستان امروز چشم انتظار ورود قهرمان خود بودند و با حضور رامین طاهری در شهر با راه‌اندازی کاروان شادی در سطح شهر به خوشحالی پرداختند.

ویژه برنامه اصلی این استقبال در تالار مولوی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ایذه از جمله سرهنگ عبدالله بابا احمدیان فرمانده بسیج مقاومت ایذه، شهردار، اعضای شورای شهر و ورزشکاران با اجرای رحیم آورچه آغاز شد.


استقبال از پهلوان رامین طاهری در ایذه

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم لقمان رضایی مربی کشتی خوزستان، امید احمدی نایب رئیس هیئت کشتی شهرستان ایذه، منصور کاوسی از فعالان ورزشی و رئیس اسبق هیئت کاراته شهرستان ایذه، هوشنگ حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان، مهران باباپور شهردار ایذه با سخنانی کوتاه در مورد ورزش و کاستی‌های ورزشکاران ایذه‌ای به سخن پرداختند و علاوه بر تبریک افتخار آفرینی این دو کشتی‌گیر ایذه‌ای، از زحمات بهروز جمشیدی مربی ایذه‌ای تیم ملی کشتی با تشویق حاضران قدردانی شد.

================

عکس و گزارش: وحید اورکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد