سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات استانی

انتصابات جدید در شهرداری اهواز
 طی احکامی جداگانه از سوی سید خلف موسوی، شهردار اهواز آقای موسی ممبینی  به عنوان سرپرست شهرداری منطقه 8  و آقای عباس دغاغله به سمت سرپرست معاونت مشارکتهای اقتصادی و سرمایه گذاری  شهرداری اهواز منصوب گردید.
در حکم آقایان چنین آمده است: نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی به سمت سرپرستی شهرداری منطقه 8 اهواز و معاونت مشارکتهای اقتصادی و سرمایه گذاری منصوب می شوید و امید است با توکل به درگاه احدیت تمامی امکانات را در جهت خدمت به شهروندان شریف اهوازی بکار گیرید.
  گفتنی است پیش از این زنده یاد قاسم الهایی مدیر منطقه 8 شهرداری اهواز بود و محمد صفری نیز معاونت 
مشارکتهای اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری اهواز را بعهده داشت. 
سرپرست جدید اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معرفی شد.
با حکم عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران، سعید طاهری به سمت سرپرست اداره امور شعب استان خوزستان منصوب شد. 
گفتنی است پیش از این سیاوش توحیدی به عنوان مدیر امور شعب بانک ملی ایران در خوزستان و رئیس کمسیون هماهنگی بانک‌های استان مشغول فعالیت بود.
حرکتی که باعث دلگرمی حامیان دولت تدبیر امید شد
پس از تغییرات مدیریتی در مناطق نفتخیز جنوب کما کان بخش زیادی از مدیران دولت پیشین در مصدر امور بوده و مسولیتهای کلیدی را بر عهده دارند و به همین دلیل این برکناری امید به تغییر در فضای مدیران ارشد شرکت را به اردوگاه حامیان دولت تدبیر و امید برگردانده است
  بیژن عالیپور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب طی حکمی جمشید خدری را از سمت مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عزل و تا معرفی جانشین وی  مسولیتهای او  را شخصا برعهده گرفت.

بر این اساس جمعی از کارکنان  مناطق نفتخیز جنوب ضمن اعلام حمایت از این اقدام عالیپور این انفصال را حرکتی معنا دار از جانب وی در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید ارزیابی نموده اند .
لازم به ذکر است که پس از تغییرات مدیریتی در مناطق نفتخیز جنوب کما کان بخش زیادی از مدیران دولت پیشین در مصدر امور بوده و مسولیتهای کلیدی را بر عهده دارند و به همین دلیل این برکناری امید به تغییر در فضای مدیران ارشد شرکت را به اردوگاه حامیان دولت تدبیر و امید برگردانده است .همچنین انتظار می رود این انفصال با انتصابی از میان نیروهای پرتوان همگام با دولت اعتدال  همراه  گردد.
دکتر هدایت اله شاهینی خبرداد:
فعالیت دفتر حزب درخوزستان بزودی با حضور دبیرکل کارگزاران رسما افتتاح خواهد شد.
دکتر هدایت الله شاهینی،از اعضای ارشد حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با رسانه ها از معرفی اعضای جدید حزب در چند استان از جمله خوزستان در آخرین جلسه شورای مرکزی خبر داد.
بنا به اعلام شاهینی،اعضای جدید حزب در استان خوزستان عبارتند از؛
امیرمحمد کرد زنگنه
فرشیدخدادادیان 
آیت حمیدی
ارسلان جعفری شهنی
جاسم اژدری
عبدالله عکرش
اسکندر زنگنه
جمشید سلحشور
سوسن شرحانی
میثم مکوندی
فرزاد ذلقی
حسین زیدوند
لیلی خوشکام
جمشید کمایی
کیومرث حاجی زاده
مهرداد طافی
فتح الله ابوعلی
محمدرضا شجاعی
سید زین العابدین موسوی

بنا به اعلام این عضو ارشد حزب  کارگزاران،فعالیت دفتر حزب در استان خوزستان بزودی با حضور دبیرکل کارگزاران رسما افتتاح و  آغاز خواهد شد.

www.zagrosian.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد