سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک تحلیل ورزشی

هفته ماقبل پایانی لیگ بر‌تر فوتبال کشور
فولاد به دنبال سهمیه/ نفت و استقلال لبه پرتگاه

در هفته ماقبل پایانی لیگ بر‌تر فوتبال کشور، فولاد در تلاش است سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

خبرگزاری فارس: فولاد به دنبال سهمیه/ نفت و استقلال لبه پرتگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور، عصر امروز در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و طی آن، هر سه نماینده خوزستان در این رقابت‌ها، مصاف سختی را با حریفان خود به انجام خواهند رساند. 

در این رقابت‌ها که به صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد، استقلال خوزستان برای جلوگیری از سقوط و فرار از منطقه خطر جدول رده‌بندی مسابقات، در کرج میهمان تیم سایپا خواهد بود. 

شاگردان عبدالله ویسی در حالی رو در روی نارنجی‌پوشان شهر کرج خواهند رفت که این دیدار برای سایپا تاثیری ندارد و جلالی توانسته تیم خود را در حاشیه امن نگه دارد، پس از خوش‌شانسی اهوازی‌ها، فشار زیادی در این بازی بر روی آنان نیست. 

از طرفی ملوان یک دیدار فوق‌العاده سخت را با ذوب‌آهن برگزار خواهد کرد، در حالی که ذوب‌آهن به هیچ عنوان در خیال از دست‌ دادن امتیاز نیست، چرا که تیم فولاد را در تعقیب خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌بیند. 

این بهترین فرصت برای شاگردان ویسی به شمار می‌رود تا خود را از منطقه خطر جدول دور کنند، در صورت پیروزی استقلال در این بازی، این تیم در خوشبینانه‌ترین حالت می‌تواند دو پله در جدول صعود کند و با خیال آسوده‌تری به استقبال هفته پایانی لیگ بر‌تر برود. 

فولاد خوزستان نیز در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پدیده خواهد بود، فولاد به شدت چشم به اصفهان دوخته تا شاید ذوبی‌ها امتیاز از دست دهند و خود در مکان چهارم جدول جای دهند. 
این تیم پس از ناکامی در آسیا و تحمل مشکلات فراوان در لیگ بر‌تر که منجر به جدایی تعداد زیادی از ستارگان از این تیم شد، حال در تلاش است تا با کسب عنوان چهارم این رقابت‌ها، سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند که فصل توام با بدشانسی اما موفق اسکوچیچ، با حداقل کسب سهمیه آسیا برای این تیم به پایان برسد. 
اما نفت مسجدسلمیان، تیمی که از ابتدا به واسطه وجود مشکلات مالی فراوان و عدم حمایت‌ها، حال و روز خوشی ندارد، تنها یک قدم تا سقوط به دسته پایین‌تر فاصله گرفته است. 

حال مکوندی و شاگردانش در حسرت روزهایی هستند که می‌توانستند با وجود کاستی‌های فراوان بهتر کار کنند و امتیازات لازم را بگیرند، اما امروز هواداران این تیم دلشکسته از بی‌مهرهایی که به این تیم شد، باید به مصاف سپاهان مدعی بروند. 

به طور حتم دیدار نفتی‌ها در خانه، سختی‌های خاص خود را به همراه خواهد داشت و مشخصا نفت هر امتیازی را که در این دیدار از دست دهد باید با لیگ بر‌تر خداحافظی کند. 

نفت با پتانسیل بالایی که در اختیار داشت، مطمئنا اگر حمایت می‌شد حال و روز بهتری داشت، اما عدم حمایت و کم لطفی‌های وزارتی به این تیم باعث شد، مسجدسلیمان سهمیه‌ای را که به سختی به دست آورده بود از دست بدهد. 

هفته بیست و نهم و ما قبل پایانی لیگ بر‌تر، حساسیت بالایی را برای نمایندگان خوزستان در این آوردگاه داراست و سرنوشت بسیاری از تیم‌های حاضر در این لیگ در این روز مشخص خواهد شد. 

در همین چارچوب، عصر امروز به طور همزمان از ساعت 18، فولاد خوزستان میزبان پدیده مشهد است، استقلال خوزستان در کرج به مصاف سایپا خواهد رفت و نفت مسجدسلیمان از سپاهان اصفهان پذیرایی خواهد کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد