سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ایذه

رئیس ورزش و جوانان ایذه در گفت‌وگو با تسنیم:

ورزشکاران ایذه‌ای بیش از ۱۵۰ مدال بین المللی و کشوری کسب کردند‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس ورزش و جوانان شهرستان ایذه گفت: در سال ۹۳ ورزشکاران ایذه‌ای توانستند بیش از ۱۵۰ مدال بین المللی و کشوری کسب نمایند.

                               

هوشنگ حاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: بازیکنان و ورزشکاران مدال آور ایذه‌ای در سال گذشته توانستند 34 مدال بین المللی جهانی  آسیایی و 124 مدال مسابقات کشوری را کسب کنند.

وی افزود: درسال 93 تیم‌های اعزامی به مسابقات استانی بیش از 65 تیم بوده و نیز 3 تیم به مسابقات کشوری اعزام شد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان ایذه با بیان اینکه در سال گذشته میزبان ده مسابقه استانی بوده‌ایم، گفت: در سال 93 بیش از 15 همایش پیاده روی خانوادگی و همایش کوه پیمایی برگزار شد.

وی درباره سطح ورزش شهرستان ایذه بیان کرد: با توجه به قطب بندی‌های صورت گرفته شده این شهرستان در رشته‌های ووشو، فوتسال، بسکتبال، دو می‌دانی و کاراته جزء قطب‌ها به شمار می‌رود.

حیاتی با اشاره به اینکه توسعه دیگر رشته‌ها را درنظر داریم، عنوان کرد: در حوزه آقایان بر روی رشته‌های کشتی، ووشو، بوکس، وزنه برداری و ورزش جانبازان معلولین متمرکز شده‌ایم.

وی با بیان اینکه از مدال آوران سال 93 تجلیل شد، اظهار داشت: امسال درصدد همکاری با آموزش و پرورش شهرستان ایذه با هدف استعداد یابی در رشته‌های مختلف هستیم.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان ایذه گفت: فضای مناسبی در شهرستان برای برگزاری همایش‌های پیاده روی و کوه پیمایی ایجاد شده که به همین منظور هر روزه در نوبت‌های صبح و عصر همایش کوه پیمایی برای همه رده‌های سنی برگزار می‌شود.

وی درباره مشکلات ورزشی شهرستان ایذه بیان کرد: بزرگ‌ترین مشکل کمبود اعتبار و مشکلات مالی است که نگاه ویژه مسئولان را به شهرستان‌های محروم از کارخانه و شرکت‌هایی که بتوانند حمایتی داشته باشند را می‌طلبد تا جوانان به جایگاه ورزشی که حقشان است، برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد